بهره‌برداری از ۵۵ طرح عمرانی و خدماتی در ساوه

همزمان هفته دولت ۵۵ طرح عمرانی و خدماتی به ارزش چهار هزار میلیارد ریال در روستاهای بخش مرکزی و غرق‌آباد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی ظهر امروز _پنجشنبه هشتم شهریور_ در این آئین اظهار کرد: طبق آمار ارائه شده توسط مرکز آمار ایران، استان مرکزی با ۴.۸ درصد، کمترین نرخ بیکاری را در بین استان‌های کشور به خود اختصاص داده است‌.

وی افزود: کمترین نرخ بیکاری در کشور در این استان در بهار امسال به ثبت رسیده است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: این افتخار ثمر تلاش‌ها و همت مجموعه کارآفرینان و کارفرمایان استان با بهره‌مندی از حمایت‌های دولت است.

مخلص‌الائمه ادامه داد: این استان نخستین رتبه فضای کسب و کار را کسب کرده است هرچند شرایط مورد رضایت نیست و برای دستیابی به فضای مطلوب باید تمام ظرفیت‌ها را به کار گرفت.

وی اظهار کرد: در آخرین پایش فضای کسب و کار توسط اتاق بازرگانی کشور، برای چندمین فصل پیاپی رتبه اول در بهبود کسب و کار از سوی این استان کسب شده است.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین گزارش، استان مرکزی در تحقق اشتغال تعهد شده رتبه دوم کشور را به دست آورده است و با تعامل و گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، مرکزی رتبه سوم کشور را کسب کرده است.

مخلص‌الائمه با بیان اینکه ایران اسلامی هم اینک درگیر یک جنگ نابرابر و تمام عیار اقتصادی با نظام استکبار است، گفت: بدون شک واحدهای تولیدی مهمترین هدف در این جنگ هستند.

وی تاکید کرد: هر واحد تولید و صنعتی سنگری برای دفاع از هجمه‌های دشمنان در این نبرد نابرابر است و حمایت از واحدهای تولیدی برای پیروزی در این نبرد مهمترین نیاز فعلی کشور است.

استاندار مرکزی گفت: باید برای این هدف باید هم‌افزایی و هم توانایی تمام بخش‌های مختلف کشور بیش از گذشته در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، در سفر استاندار مرکزی به ساوه ۵۵ طرح عمرانی و خدماتی به ارزش چهار هزار میلیارد ریال در روستاهای بخش مرکزی و غرق آباد به بهره‌برداری رسید.

شهرستان ساوه در هفته دولت امسال در دو بخش عمرانی و اقتصادی ۱۰۴ طرح با بیش از ۷۹ هزار ریال اعتبار با اشتغالزایی ۶ هزار ۸۹۱ نفر افتتاح شد.

کد خبر 785490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.