موش‌های کثیف صهیونیستی منتظر پاسخ ملت ایران باشند

نماینده مردم شهرستان شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر گفت: بیشتر از ۲۰ روز است که موش‌های کثیف صهیونیستی از ترس حمله ایران به پناهگاه‌ها رفته‌اند و منتظر مشت فولادین ملت ایران هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، احمد راستینه امروز _پنجشنبه هشتم شهریور_ در مراسم گرامیداشت هفته دولت در شهرکرد، با بیان این‌که با پیروزی انقلاب گام‌های بلندی در شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی برداشته شد، اظهار کرد: بسیاری از کارگزاران در اوایل انقلاب باوری به ارزش‌های نظام نداشتند و جایگاه‌های مسئولیت را غصب کرده بودند.

وی با بیان این‌که خون شهید رجایی و باهنر برای تشکیل دولت اسلامی بر زمین ریخت، افزود: دشمنان وقتی دیدند، گام سوم تمدن نوین اسلامی در حال شکل‌گیری است شروع به ترور مسئولان تراز جمهوری اسلامی کرد.

نماینده مردم شهرستان شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر با اشاره به ویژگی‌های شهید رئیسی، ادامه داد: مردمی بودن خصوصیت بارز شهید رئیسی و مهمترین عنصر موفقیت او بود، وجود آیت‌الله رئیسی سرشار از غم مردم بود و این ویژگی، او را به یک اسطوره تبدیل کرده است.

راستینه اضافه کرد: مقامی در این کشور اعلام کرده بود که مسکن ملی مزخرف است ولی شهید رئیسی با همه وجود پای این طرح ایستاد و چه خیانت‌های که در دولت سیزدهم برای انجام این پروژه صورت گرفت.

وی ادامه داد: در خصوص ارز ترجیهی بعضی از همراهان و مشاوران شهید رئیسی اطلاعات غلط داند و باعث تحمیل فشارهای زیادی بر مردم شدند، ولی شهید رئیسی خود را سپر بلای این طرح کرد و تا آخر ایستاد.

نماینده مردم شهرستان شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر، با اشاره به دیپلماسی عزتمندانه شهید رئیسی، عنوان کرد: بیشتر از ۲۰ روز است که موش‌های کثیف صهیونیستی از ترس حمله ایران به پناهگاه‌ها رفته‌اند و منتظر مشت فولادین ملت ایران هستند.

راستینه با اشاره به راهپیمایی بزرگ اربعین، تاکید کرد: اگر شکافتن دریا معجزه حضرت موسی (ع) است معجزه حسین (ع) تحول قلوب و تشکیل لشکر سیاه‌پوش اربعین است.

وی با بیان این‌که وحدت رمز پیروزی انقلاب اسلامی است و این وحدت و بهم پیوستگی ملت باید حفظ شود، گفت: وظیفه خود می‌دانم از همه کارگزاران دولت سیزدهم تشکر کنم، هرچند نقدها و قصورهای وجود دارد.

کد خبر 785465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.