مدیریت شهری پای‌کار میزبانی شایسته از زائران رضوی است

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: مدیریت شهری مشهد مقدس در حوزه‌های مختلف اعم از فرهنگی، خدمات شهری و عمرانی دست به دست یکدیگر داده‌اند که شرایط را به نحو مطلوبی برای زائران دهه پایانی ماه صفر رقم بزنند و میزبانی شایسته داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، مهدی ناصحی ظهر امروز _ پنجشنبه هشتم شهریور_ در آغاز یکصدو بیست‌و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و دهه آخر صفر، با اشاره به خدمات‌رسانی شهرداری مشهد به زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) در ایام اربعین اظهار کرد: کاروان هزار نفره خدام‌الحسین (ع) شهرداری مشهد، براساس تفاهم صورت گرفته بین دولت جمهوری اسلامی ایران و کشور عراق و طبق تکلیف قانونی که برعهده شهرداری کلانشهرهای کشور است، به ارائه خدمات در کشور عراق و شهر نجف اشرف پرداخت.

وی افزود: در سال‌جاری با تلاش‌های صورت گرفته و هماهنگی‌های انجام شده، سطح ارائه خدمات بسیار ارزشمندی را شاهد بودیم و افتخاری ذی‌قیمت است که خادم زائر امام‌حسین (ع) و تسهیل کننده شرایط برای زیارت بارگاه منور علوی هستیم.

رئیس شورای شهر مشهد گفت: باور و اعتقاد قلبی ماست که رزق یک‌ساله خود را از خدمات‌رسانی در محضر امیرالمومنین (ع) می‌گیریم.

وی در ادامه با بیان اینکه طی روزهای آتی شاهد مراسم و میزبانی مردم عزیز مشهد از زائران پیاده بارگاه منور رضوی هستیم، تصریح کرد: مدیریت شهری مشهد مقدس نیز در حوزه‌های مختلف اعم از فرهنگی، خدمات شهری، عمرانی و … دست به دست یکدیگر داده‌اند که شرایط را به نحو مطلوبی رقم بزنند.

ناصحی گفت: امیدواریم در تعامل با دستگاه‌های مربوطه بتوانیم بهترین خدمات را به زائران بارگاه منور رضوی طی روزهای آتی ارائه دهیم.

وی افزود: اسکان اضطراری، فعالیت‌های فرهنگی، حمایت از مواکب و تأمین آب برای برخی از ایستگاه‌های صلواتی و فراهم آوردن زیرساخت‌ها و فضاهای مورد نیاز مردم دیگر موضوعاتی است که مورد توجه قرار گرفته است؛ نکته حائز اهمیت، این است که مدیریت شهری مشهد پس از عملیات سنگین اربعین حسینی، وارد عملیات دهه آخر صفر شده است.

ناصحی در ادامه با گرامیداشت هشتم شهریورماه، سالروز ترور ناجوانمردانه شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در دوران پر از افتخار خودش، قربانی تروریسم کور بوده و در سطوح مختلف بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم این کشور، قربانی زیاده‌خواهی‌ها و کج‌خواهی‌های عده‌ای قلیل، با حمایت کشورهای مستکبر شده‌اند؛ کشورهایی که سعی داشته و دارند تا جمهوری اسلامی ایران را در خیال خام خود، در مسیر سقوط سوق دهند.

وی گفت: امیدواریم دستگاه‌های بین‌المللی نیز در این خصوص به تکلیف خود برای مقابله با تروریسم کور بی‌سامان عمل کنند تا امنیت حاکم شود.

ناصحی افزود: امروز جلوه‌ای از تروریسم کور دولتی را توسط رژیم اشغالگر قدس نیز شاهد هستیم، رژیمی که با وحشی‌گری‌های خود، زنان و کودکان مظلوم و بی‌دفاع را به خاک و خون می‌کشند و رسالت ما، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غزه است.

وی تصریح کرد: امروز هم با مقاومتی که در جبهه مقاومت اسلامی، در بالاترین سطح خودش شکل گرفته، پاسخ دندان‌شکن و به موقعی، با تدبیر لازم به گستاخی رژیم ناپاک صهیونیست داده می‌شود.

کد خبر 785460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.