افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۷۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان میامی

فرماندار میامی از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۷۲ پروژه عمرانی و اقتصادی به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، علیرضا آشوری، امروز _پنجشنبه هشتم شهریور_ در آئین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان میامی با بیان اینکه هفته دولت به تعبیر مقام معظم رهبری، حلقه وصل دو فصل دولت است، اظهار کرد: خدا را شاکریم که دولت چهاردهم با همراهی نمایندگان مجلس در کوتاه‌ترین زمان ممکن تشکیل شد.

وی افزود: امیدوارم دولت چهاردهم در انسجام درونی کشور، اثر بخشی پیرامون و تحرک هدفمند و برنامه محور به اتفاق تمام مردم شریف کشور حرکت کرده و بتواند مانند گذشته رویدادهای خوبی را برای کشور رقم بزند.

فرماندار میامی با اشاره به اینکه ۱۷۲ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۶ هزار میلیارد ریال در هفته دولت سال جاری در شهرستان میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود، خاطرنشان کرد: طی آئین امروز به صورت همزمان ۱۵۶ پروژه افتتاح و به بهره برداری رسیده و ۱۶ پروژه نیز عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

آشوری تصریح کرد: اقدامات و فعالیت‌های بسیار خوبی در حوزه تأمین آب پایدار و توسعه شبکه، حوزه راه، منازل مسکونی کمیته امداد، سیستم‌های بهره برداری کشاورزی و احیای قنوات، گردشگری و بوم‌گردی، اینترنت در روستاها و سایر موارد در سطح شهرستان میامی به ثمر رسیده است.

وی ادامه داد: بعد از ۴۰ سال اسناد خانه‌های مسکونی روستایی کالپوش که تحت مالکیت بنیاد مستضعفین قرار داشت، تعیین تکلیف شد.

کد خبر 785441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.