تکمیل طبقه‌بندی کارکنان توزیع نیروی برق قزوین تا پایان شهریور

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: طرح طبقه‌بندی کارکنان و کارمندان شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در مرحله پایانی است و تا پایان شهریور به سرانجام خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، یوسف اینانلو ظهر امروز _پنج‌شنبه هشتم شهریور_ در مراسم آغاز اقدام جهادی سرویس بهینه‌سازی خطوط فشار متوسط در شهر نرجه از توابع شهرستان تاکستان اظهار کرد: برای سال ۱۴۰۳ اجرای ۱۰ اقدام جهادی برای پایدارسازی شبکه توزیع برق برنامه‌ریزی شده که ۴۰ درصد اقدامات جهادی تاکنون اجرا شده و به ثمر رسیده است.

وی با بیان اینکه امروز عملیات اقدام جهادی در فیدر نرجه در پست فوق توزیع ۶۳ کیلو ولت تاکستان آغاز می‌شود، افزود: در این اقدام جهادی با احداث ۱۸۰۰ متر شبکه ۲۰ کیلو ولت هوایی و نصب ۳۶ اصله تیر بتنی جهت افزایش قدرت مانور فیدر نرجه در محدوده مدیریت برق تاکستان و شهر نرجه در پست فوق توزیع ۶۳ کیلو ولت تاکستان اقدام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین با بیان اینکه ۲۵ گروه عملیاتی، نظارتی و پشتیبانی در این عملیات مشارکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: این گروه‌ها شامل ۱۹ گروه عملیاتی، سه گروه نظارتی و دو گروه پشتیبان هستند که در این عملیات ۸۷ نیروی انسانی، ۵۸ دستگاه بالابر، ۲۰ دستگاه خودرو و و یک جرثقیل مشارکت دارند.

اینانلو افزایش قدرت مانور، پایداری شبکه و جلب رضایت مشترکان از از اهداف اصلی این اقدام جهادی برشمرد و گفت: با اتمام عملیات شبکه برق نرجه از حالت یک‌ سویه تغذیه خارج شده و دو سویه می‌شود و در صورت نیاز به تعمیر از قطعی خطوط برق جلوگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: در شهرستان تاکستان ۸۵ هزار و ۹۰۸ هزار مشترک برق داریم که ۶۹ هزار و ۶۱۸ مشترک خانگی، ۳۶۹۰ مشترک عمومی، تعداد ۲۰۲۶ مشترک کشاورزی، ۶۴۵ مشترک صنعتی و تعداد ۹۹۲۹ مشترک تجاری است.

ساماندهی نیروهای شرکتی توانیر در قزوین

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین با اشاره به مشارکت نهاد متبوعش در برگزاری مراسم اربعین گفت: در ایام اربعین به استان‌های ایلام و کرمانشاه اعزام شدند تا با ایجاد روشنایی معابر، تأمین برق مسیر راهپیمایی و تعمیر و اصلاح شبکه به زائران خدمت‌رسانی کنند.

اینانلو اضافه کرد: یکی از برنامه‌های ما ارتقای وضعیت سلامت و تخصص فنی کارکنان است که در این حوزه برنامه افق ۱۴۰۷ را تعریف و تدوین کردیم و همچنین در چارچوب برنامه ۱۴۰۷ نیروهای شرکتی زیرمجموعه شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین ساماندهی می‌شوند.

وی انجام آزمایش‌های دوره‌ای را رکن مهم اجرای برنامه ارتقای سلامت کارکنان توزیع برق دانست و ادامه داد: طرح طبقه‌بندی کارکنان و کارمندان شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در مرحله پایانی است و تا پایان شهریور ماه به سرانجام خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین یادآور شد: همچنین با هماهنگی‌های انجام‌شده در جهت تقویت و استحکام بنیان خانواده ضمن برگزاری گلگشت‌های خانوادگی امکان استفاده از مهمانسرا و زائر سرای مشهد مهیا شده و همه همکاران به نوبت و با قرعه‌کشی می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.

کد خبر 785431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.