دستورالعمل جدی دستگاه قضایی بر تکمیل پروژه فاضلاب شهری جویبار

رئیس کل دادگستری مازندران از دستورالعمل جدی دستگاه قضایی بر اجرا و تکمیل پروژه فاضلاب شهری جویبار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، عباس پوریانی ظهر امروز_پنجشنبه هشتم شهریور_ در بازدید از محل اجرای پروژه فاضلاب شهری جویبار اظهار کرد: در پی وصول گزارشی مبنی بر تکمیل نشدن پروژه آب و فاضلاب در یکی از خیابان‌های مهم و منتهی به مرکز شهر شهرستان جویبار، مساله از باب پیگیری حقوق عامه در دستور کار دستگاه قضائی مازندران قرار گرفت.

وی افزود: متأسفانه علی‌رغم گذشت بیش از شش ماه از تکمیل طرح، به دلیل اختلاف بین شهرداری و شرکت آب و فاضلاب استان در رابطه با آسفالت خیابان فوق‌الذکر، عابرین و وسایل نقلیه با مشکلات متعددی روبرو بوده و اجرا نشدن کامل پروژه آسفالت، بروز خسارت به وسایل نقلیه و ضرر و زیان به مردم را موجب شده است.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به نارضایتی‌های مردمی و ارسال گزارش‌های متعدد به دستگاه قضائی در رابطه با مشکل تکمیل نشدن پروژه فاضلاب شهری جویبار، تاکید کرد: طی گفت‌وگو با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران، مقرر شد در مدت یک ماه از تاریخ هفتم شهریور، نسبت به اجرای کامل پروژه آسفالت این خیابان ۱۲۰۰ متری اقدام شود.

پوریانی تصریح کرد: مقرره فوق در حکم دستور قضائی و یک تکلیف لازم‌الاجراست و قطعاً پس از پایان مهلت تعیین شده، محل اجرای پروژه، مورد بازدید و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی همچنین در جریان سفر به جویبار از شرکت آرد نمونه این شهرستان نیز بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری مازندران در این بازدید با بیان اینکه مانع و مساله خاصی در خصوص تأمین و تولید آرد در جویبار وجود ندارد، بیان کرد: مشکل اصلی مربوط به حمل‌ونقل و توزیع آردهای تولیدی بوده که در این راستا مقرر شد ضمن انجام بررسی‌های لازم و رفع مسائل مرتبط با امر توزیع، اقدامات مقتضی در خصوص حل مشکلات حقوقی این واحد تولیدی صورت گیرد.

کد خبر 785422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.