بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۵ پروژه عمرانی شهر سرخ‌رود در هفته دولت

شهردار سرخ‌رود از افتتاح و کلنگ‌زنی پنج پروژه عمرانی با اعتبار سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی در هفته دولت سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محسن کبود فیروزجایی صبح امروز_پنجشنبه هشتم شهریور _ در آئین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی که با حضور نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس، امام جمعه سرخ‌رود و فرماندار محمودآباد برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یادوخاطر شهدای دولت و خدمت اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت پنج طرح عمرانی مدیریت شهری در سرخ‌رود کلنگ‌زنی و بهره‌برداری شد.

وی افزود: پروژه دیواره حفاظتی با هزینه‌ای بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال احداث و به بهره‌برداری رسید.

شهردار سرخ‌رود عنوان کرد: عملیات کلنگ‌زنی احداث تالار شهر و آمفی تئاتر روباز بوستان ساحلی بل با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال آغاز شد و ساخت آن به‌زودی در دستور کار قرار می‌گیرد.

کبود فیروزجایی توسعه این شهر را از وحدت و تعامل بین مسئولان شهری دانست و گفت: در این راستا پروژه احداث دیواره حفاظتی و پل نهر شیء با هزینه‌ای بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال کلنگ‎‌زنی شد.

وی از شروع کار پروژه احداث فاز چهار مسیر سلامت با هزینه‌ای بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال خبر داد و مطرح کرد: این پروژه عمرانی در جایگاه اقتصادسازی برای شهر اهمیت به‌سزایی دارد.

شهردار سرخ‌رود خاطرنشان کرد: آخرین پروژه احداث رمپ زباله شهرداری سرخ‌رود با هزینه‌ای بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال بوده است.

کد خبر 785343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.