شهدای دولت حجت بزرگی برای حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

استاندار کردستان گفت: شهدای دولت حجت بزرگی برای حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و لازم است که دولتمردان از آن‌ها الگو بگیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، صبح امروز _پنجشنبه هشتم شهریور_ در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت که در مجتمع فرهنگی فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: شهید رئیسی الگویی ماندگار برای همه ادوار هستند که از هر بعدی شخصیت ایشان مورد تقدیر است.

وی افزود: شهید رئیسی یک انسان مخلص، مردمی، ولایتمدار، متواضع، پرکار، پرتلاش، جدی و دارای انگیزه‌های بزرگ بود که شب و روز را به هم می‌دوخت و در مدت ۳۳ ماه خدمت خود خدمات ماندگاری را برای کشور به یادگار گذاشت.

استاندار کردستان ادامه داد: ایشان در دوره خدمت خود الگویی از کار و تلاش را خلق کردند و در هرجایی مامن و پناهگاه برای مردم بودند و هیچگاه جایگاه و پست و مقام نتوانست در تواضع، فروتنی و ولایتمداری مثال زدنی او تأثیرگذار باشد.

زارعی‌کوشا تصریح کرد: افرادی را داشته‌ایم که تحولات بسیاری را داشته‌اند، اما همچنان شهید رئیسی در کلام رهبری مدح و تحسین می‌شود و به عنوان یک الگو برای دولتمردان معرفی می‌شود.

وی تاکید کرد: شهدای دولت حجت بزرگی برای حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که امیدواریم دولتمردان نیز بتوانند خود را به این چهره‌های تابناک نزدیک کنند و از آن‌ها الگو بگیرند.

استاندار کردستان اضافه کرد: کشور ما همواره شاهد تقابل بین جریان نفاق مزدور و با جریان انقلابی بوده که در بسیاری از عرصه‌ها تشخیص حق از باطل سخت شده است و اگر شخصیت محوری ولایت فقیه و رهبری نبود ممکن بود بسیاری از مردم و مسئولان به مسیر نادرست سوق پیدا کنند.

زارعی‌کوشا افزود: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا همچون دولتمردان شهید، اخلاص در عمل و تفکر را تمرین کنیم و به پاکسازی عمل و انطباق آن با زبان بپردازیم.

وی تاکید کرد: پست و مقام و جایگاه دولتی اگر جز در مسیر خدمت و گره گشایی از کار مردم باشد چیزی جز وزر و وبال بر گردن انسان نیست.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: جایگاه و پست و مقام روزی از بین خواهد رفت اما اگر خدا کمک نکند همه گرفتار خواهیم شد چون قصور در کار همه وجود دارد و کسی نمی‌تواند به صورت کامل مأموریت خود به سرانجام برساند.

زارعی‌کوشا گفت: برای دولت چهاردهم که با رویکرد وفاق بر سر کار آمده است آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم همه در مسیر خدمت به مردم موفق باشند.

کد خبر 785340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    0 0
    حقانیت منهای عدالت بی معنا، و حکومت ناعادلانه ایران ظالم و باطل است و تلاش میکند حقانیت کاذب خود را با ریش و حجاب تحمیلی بنمایش گذارد درحالیکه اگر حجاب مهم بود در ابتدای ظهور اسلام به ان پرداخته میشد نه انکه خداوند منتظر واکنش عمر به موی برهنه عایشه باشد وبعد ایات حجاب را نازل کند و اگر عمر ملعون اظهار نظر نکرده بود، در مورد حجاب مطلبی نازل نمیشد که امروز به سلاح سرکوب زنان تبدیل شود. اسلام بی صاحب با مطالب مبهم و ناقص که هر خودشیفته ای انها را به رای خود تفسیر میکند، ضعیفتر از انست بتواند نیازهای بشر را عادلانه جوابگو باشد. خودباوران حکومت براساس فقه پویا از طرف خدا بر علیه مردم حکم سازی میکنند تا ثابت کنند اسلام در تمام امور زندگی بشر حکم دارد انهم احکامی که روح خدا هم از انها بیخبر است. حقانیت نظام با خون افرادی که جاهلانه در جو تبلیغات شورانگیز کشته شدند، اثبات نمیشود و کم نیستند افرادی که در راه ارمانهای غیردینی جان دادند و مظهر حقانیت راه و ایده محسوب نمیشوند اما محرک دیگران در ادامه راه است. مقبولیت با حقانیت فرق میکند و رای 12 فروردین 58 مقبولیت نظام از سوی مردم نادان و فریب خو