وزیر ورزش قول اصلاح قانون سقف بودجه را داد

نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: در رابطه با این موضوع صحبت‌هایی با وزیر محترم ورزش و جوانان داشتیم، آقای وزیر معتقد بود نباید با تیم‌هایی که در رقابت‌های آسیایی به عنوان نماینده ایران هستند به عنوان یک تیم محلی برخورد کرد در این راستا لازم است سقف قرار دادها اصلاح شود.

محمد تقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص قانون سقف بودجه تیم‌های لیگ برتری فوتبال اظهار کرد: اجرای قانون سقف بودجه برای تیم‌های حاضر در لیگ‌برتر فوتبال موجب شده بسیاری از تیم‌های محبوب همچون سپاهان اصفهان برای جذب بازیکنان حرفه‌ای با مشکلات متعددی از قبیل ثبت‌نشدن قرارداد در سازمان لیگ مواجه شوند.

وی افزود: ضروری است قانون سقف بودجه برای تیم‌های حاضر در مسابقات آسیایی به صورت واقعی اصلاح شود، نباید شرایط به‌گونه‌ای باشد که خدا نکرده در آینده دلیل ناکامی تیم‌های ایرانی حاضر در مسابقات آسیایی را عدم جذب بازیکنان مطرح عنوان کنیم. فراموش نکنیم تیم‌های ایرانی در مسابقات آسیایی باید به مصاف رقیبان تا دندان مسلحی بروند که بدون حد و مرز در حال تزریق پول به صنعت فوتبال هستند. فراموش نکنیم برخی از همین تیم‌های عربستانی بازیکنان مطرح جهانی را از آن‌طرف دنیا به‌خدمت گرفته‌اند و فرزندان ایران باید در مقابل آنان به میدان بروند.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: در رابطه با این موضوع صحبت‌هایی با وزیر محترم ورزش و جوانان داشتیم، آقای وزیر معتقد بود نباید با تیم‌هایی که در رقابت‌های آسیایی به عنوان نماینده ایران هستند به عنوان یک تیم محلی برخورد کرد در این راستا لازم است سقف قرار دادها اصلاح شود، برهمین اساس آقای دنیا مالی شخصاً قول اصلاح ۱۰۰ درصدی این موضوع را به بنده داد، امیدواریم به‌زودی شاهد اصلاح این موضوع و رضایت هواداران پرشور فوتبال کشورمان باشیم.

کد خبر 785335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.