منتظر افزایش دما از اوایل هفته باشید

بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که روند کاهش دما تا روز جمعه در بیشتر نقاط کشور ادامه دارد، اما از ابتدای هفته آینده روند تدریجی افزایش دما همراه با پدیده وزش باد شدید مجدد آغاز می‌شود، اما موج گرمایی با شدت روزهای گذشته را در وضعیت جوی کشور تجربه نخواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پیش‌بینی‌های صورت گرفته براساس نقشه‌های هواشناسی حاکی از این است که روند کاهش دما تا روز جمعه در بیشتر نقاط کشور ادامه دارد، اما از ابتدای هفته آینده روند تدریجی افزایش دما همراه با پدیده وزش باد شدید مجدد آغاز می‌شود، اما موج گرمایی با شدت روزهای گذشته را در وضعیت جوی کشور تجربه نخواهیم کرد.

امروز _پنجشنبه هشتم شهریور_ در مناطقی از استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی از جمله قزوین، البرز، تهران و سمنان رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

از فردا، جمعه نهم شهریور تا روز، یکشنبه یازدهم شهریور مناطق جنوبی و نیمه جنوبی استان سیستان و بلوچستان بارش‌های رگباری همراه با ورزش باد شدید رخ خواهد داد، اما در مناطق دیگر کشور جوی آرام انتظار می‌رود.

طی پنج روز آینده استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، مرکز کشور، شمال غرب، جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز و مرکزی که در بعضی از ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در بعضی نقاط سبب ایجاد گردوخاک و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

کد خبر 785323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.