نسخه جدید ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که نسخه جدید ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 دارای یک نمایشگر دایره‌ای شکل 1.45 اینچی AMOLED است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت Amazfit ساعت هوشمند GTR 4 را در سال ۲۰۲۲ میلادی در بازار هند عرضه کرد، نسخه محدود آن را نیز سال گذشته وارد بازارجهانی کرد، اکنون نیز به نظر می‌رسد که قصد دارد نسخه جدید آن را در اختیار کاربران قرار دهد، به تازگی تصاویری از این محصول منتشر شده است که بعضی از ویژگی‌های کلیدی آن را به نمایش می‌گذارد.

نسخه جدید ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 دارای یک نمایشگر دایره‌ای شکل ۱.۴۵ اینچی AMOLED است که از بیش از ۲۰۰ واچ‌فیس و همچنین بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند، همچنین قادر است هشت حالت ورزشی را به طور خودکار تشخیص دهد؛ این گجت پوشیدنی با استفاده از سیستم عامل Zepp OS 2.0 اجرا می‌‏شود.

ساعت هوشمند یادشده Amazfit دارای حسگرهایی برای اندازه‌گیری ضربان قلب، میزان اکسیژن خون و همچنین سطح استرس است، با یک بار شارژ این محصول می‌توان تا ۱۴ روز از آن استفاده کرد، یک میکروفون و بلندگو نیز برای برقراری تماس بلوتوثی ساعت در نظر گرفته شده است؛ از دیگر مشخصات آن می‌توان به فناوری GPS برای ردیابی دقیق اشاره کرد.

با توجه به تصاویر منتشر شده، نسخه جدید ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 با دو نوع بند عرضه می‌‎شوند، اما هنوز مشخص نشده است که این بندها از چه موادی ساخته شده‌اند، البته به نظر می‌رسد که در دو رنگ قهوه‌ای و مشکی وارد بازار می‌شوند؛ هنوز تاریخ عرضه دقیق این محصول مشخص نشده است.

کد خبر 785297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.