بازی فوق‌العاده سنگین و سختی داریم

سرمربی مس رفسنجان گفت: تیم رقیب قابل احترام و ساختار منظم دفاعی خوبی دارد و فردا بازی فوق‌العاده سنگین و سختی خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محرم نویدکیا امشب _چهارشنبه هفتم شهریور_ در نشست خبری پیش از دیدار مقابل آلومینیم اراک، با بیان اینکه تیم رقیب قابل احترام و ساختار منظم دفاعی خوبی دارد، اظهار کرد: فردا بازی فوق‌العاده سنگین و سختی خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه اوایل فصل برای همه تیم‌ها سخت است، افزود: امیدوارم بتوانیم از لحاظ تاکتیکی مواردی که درباره آن صحبت کردیم، انجام دهیم و بتوانیم بازی خوبی که تماشاگران از آن لذت ببرند، به نمایش بگذاریم و در کنار آن امتیاز خوبی بگیریم.

سرمربی مس رفسنجان تصریح کرد: امسال تمام تیم‌ها در دو هفته اول امتیاز کسب کردند و این نشان می‌دهد لیگ فوق‌العاده سختی است و احتیاج به تمرکز بالا دارد و بدون زحمت و بدون برنامه‌ریزی نمی‌توانیم موفق باشیم و این برای همه یکسان است.

وی با اشاره به غیبت سعید واسعی به‌دلیل آسیب‌دیدگی و نبود رونی به خاطر نرسیدن ITC، بیان کرد: بازیکنان ما باید با نظم و انضباط کامل از دقیقه یک تا سوت پایان بازی کنند و از شانس‌هایمان استفاده کنیم و مراقب باشیم که در ضدحملات برای ما مشکل‌ساز نشوند.

کد خبر 785257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.