افتتاح بوستان گل نرگس در کوی راه حق اصفهان

بوستان گل نرگس در کوی راه حق اصفهان با هزینه‌ای بالغ بر ۵ میلیارد تومان با حضور فرماندار و بخشدار بخش مرکزی اصفهان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، همزمان با هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر، پروژه بوستان گل نرگس کوی راه حق با حضور محمدعلی احمدی، فرماندار اصفهان افتتاح شد.

این پروژه که ترکیبی از بافت مذهبی و فرهنگی و ورزشی است در هفته دفاع مقدس سال گذشته به دست فرماندار کلنگ زنی شده بود که کمتر از یک سال به بهره برداری رسید.

حسن اسماعیلی، دهیار کوی راه حق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای افتتاح این بوستان با مساحت ۸۵۰۰ مترمربع نزدیک به ۵ میلیارد تومان هزینه شده است و بوستان گل نرگس اولین بوستان در این منطقه و بزرگترین بوستان روستایی در بخش مرکزی شهرستان اصفهان است.

افتتاح بوستان گل نرگس در کوی راه حق اصفهان

وی در خصوص ماشین آلات دهیاری گفت: ماشین آلات دهیاری در قالب طرح‌های درآمدزای دهیاری‌ها از محل تسهیلات اعطایی پست بانک و مشارکت خود دهیاری‌ها تأمین شده است.

دهیار کوی راه حق افزود: کامیونت حمل زباله فوتون ۶ تن، کامیون کمپرسی و تراکتور دو دیفرانسیل برای پروژه‌های عمرانی ماشین آلاتی هستند که در قالب طرح‌های درآمدزایی دهیاری‌ها از محل تسهیلات پست بانک و مشارکت دهیاری برای این منطقه خریداری شده و قرار است در آبان تحویل دهیاری شود.

این بوستان در زمان ششمین دوره شورای اسلامی و دهیاری کوی راه حق در مدت زمان ۱۰ ماه از محل اعتبارات دهیاری در سال ۱۴۰۳ به بهره برداری رسید، البته مردم این منطقه نیازهای مختلفی برای داشتن رفاه نسبی نیازمند هستند که فرماندار اصفهان از پیگیری و تأمین این نیازها از جمله برطرف شدن مشکلات درمانی، آموزشی، امنیتی، ورزشی، فرهنگی گفت.

افتتاح بوستان گل نرگس در کوی راه حق اصفهان

با توجه به موقعیت این منطقه و تصادفاتی که در ورودی کوی راه حق رخ می‌دهد، مدتی است که ایجاد زیرگذر کوی راه حق توسط مسئولان شهرستانی به منظور تأمین امنیت مردم در دستور کار مدیران شهرستان قرار گرفته است، به طوری که فرماندار اصفهان در افتتاح بوستان گل نرگس از حضور بیش از ۳۰ مرتبه‌ای خود برای پیگیری روند تکمیل پروژه خبر داد با این حال مردم منطقه تقاضا دارند که هر چه سریع‌تر این زیرگذر افتتاح شود تا کمتر شاهد غم از دست دادن عزیزان خود باشند.

شایان ذکر است، در جنب این بوستان یادمان یکی از شهدای دفاع مقدس ایجاد شده و قرار است در روز شهادت حضرت زهرا (س) شهید دیگری در این مکان دفن شود.

در پایان این مراسم تعدادی از مدال‌آوران ورزشی و رزمی این منطقه توسط فرماندار اصفهان تجلیل شدند.

افتتاح بوستان گل نرگس در کوی راه حق اصفهان

کد خبر 785227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.