۳ طرح عمرانی در شهرستان آوج افتتاح شد

به مناسبت فرارسیدن ششمین روز هفته دولت با حضور وحید زرگر فرماندار شهرستان آوج سه طرح عمرانی در این شهرستان افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، به مناسبت فرارسیدن ششمین روز هفته دولت با حضور وحید زرگر فرماندار شهرستان آوج سه طرح عمرانی شامل مخزن آب شرب شهرک صنعتی آوج، بندهای آبخیز داری و مهار سیلاب روستای شهیدآباد واحد پانسیون پزشکان مرکز بهداشت با صرف ۱۲ میلیارد تومان اعتبار در این شهرستان افتتاح شده و به بهره‌برداری رسید.

در نخستین بخش از این افتتاح‌ها در مراسمی با حضور زرگر فرماندار شهرستان آوج، حسین کریمی خرقانی بخشدار مرکزی، حسین گلی‌پور معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، اعضای شورای شهر آوج و محسن خمسه رئیس اداره آبفای شهرستان پروژه مخزن آب شرب شهرک صنعتی آوج افتتاح شد.

به گفته محسن خمسه، رئیس اداره آبفای شهرستان آوج این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان اجرا و تکمیل شده است.

در گام بعدی هم و طی مراسمی با حضور فرماندار شهرستان آوج، بخشدار مرکزی و رئیس منابع طبیعی شهرستان طرح بندهای چهارگانه گابیونی آبخیزداری و مهار سیلاب افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

وحید زرگر، فرماندار آوج با بیان اینکه با اجرای این طرح جلوی تکرار سیل ویرانگر تابستان سال ۱۴۰۰ گرفته می‌شود، گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان اعتبار اجرا، تکمیل و به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

اما در بخش آخر افتتاح‌های امروز هفته دولت شهرستان آوج در مراسمی با حضور زرگر فرماندار، حجت الاسلام سیدابراهیم موسوی امام جمعه آوج و زمانی رئیس شبکه بهداشت شهرستان آوج یک واحد پانسیون پزشکان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کد خبر 785203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.