قرارداد احداث تله‌سیژ در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک منعقد شد

قرارداد احداث تله‌سیژ منطقه گردشگری نورالشهدا (دره گردو) میان شهرداری اراک و شرکت تله‌کابین توچال (بنیاد مستضعفان) منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، علیرضا محمودی شهردار اراک صبح امروز _چهارشنبه هفتم شهریور_ در آئین انعقاد قرارداد تله سیژ اظهار کرد: اقدامات توسعه‌ای بی شماری در شهر اراک در دستور کار قرار دارد که می‌تواند منجر به توسعه گردشگری در این شهر شود.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های اراک در راستای رونق هر چه بیشتر منطقه و ارائه خدمات مناسب به گردشگران باید متوازن با رشد گردشگری اتفاق بیفتد.

شهردار اراک تصریح کرد: نیاز است که زیرساخت‌های گردشگری اراک توسعه یابد چراکه این شهر زیرساخت‌های لازم برای افزایش مکان‌های تفرجگاهی را داراست.

محمودی با بیان اینکه ضریب امنیت تله‌سیژ بسیار بالا است افزود: در اجرای این طرح نظارت و پیگیری مستمر انجام می‌شود تا با دقت و حساسیت تمام به پایان برسد.

وی ادامه داد: ارزش این قرارداد یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال و به طول یک‌هزار و ۲۰۰ متر است که باید در مدت یکسال در منطقه گردشگری نور الشهدا احداث شود.

شهردار اراک گفت: پارک جنگلی شهید باهنر اراک با ۱۸۰ هکتار فضای سبز با قدمتی ۴۰ ساله می‌تواند فرصت خوبی برای جذب توریست‌ها، گردشگران و مسافران عبوری باشد.

محمودی با بیان اینکه دره گردو تا مسافتی در اختیار شهرداری است تصریح کرد: تمام طرح‌ها طبق مطالعاتی که سال‌ها انجام شده پیش می‌رود و انجام می‌شود البته همه تلاش‌ها به کار گرفته شده که به طبیعت این منطقه بکر باقی بماند.

کد خبر 785154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.