آیا درویش قولی درخصوص افزایش نیافتن سقف بودجه داده است؟

اختلاف نظر بین اعضای هیئت مدیره پرسپولیس در رابطه با افزایش سقف بودجه تیم‌های حاضر در لیگ نخبگان و قهرمانان مشخص نیست چرا به‌وجود آمده است، اما طرح این موضوعات برای هوادار پرسپولیس این سوال را ایجاد می‌کند که آیا افزایش سقف بودجه خوب است یا بد؟

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فصل گذشته فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قانونی به نام سقف بودجه مصوب کردند و حتی اعلام شد هر باشگاهی که سقف بودجه را رعایت نکند ممکن است سه بر صفر بازنده شود! برخی باشگاه‌ها تلاش کردند به قانون سقف بودجه متعهد بمانند، اما سرمربیان همین باشگاه‌ها از جمله جواد نکونام به شدت به این رویه مدیریت باشگاهش معترض شدند و حتی کار به جایی رسید که او گفت کاش سقف را رد می‌کردیم ولی بازیکنان مد نظرمان را جذب می‌کردیم. تقریباً تمام باشگاه‌ها نیز علیه یکدیگر در ارکان قضایی فدراسیون فوتبال شکایت کردند!

برای بیست و چهارمین دوره لیگ برتر نیز قانون سقف بودجه مصوب شده و قرار است که اجرایی شود و این مرتبه باشگاه‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور که در لیگ‌های آسیایی حضور دارند می‌توانند حدود ۴۲۵ میلیارد تومان برای جذب بازیکنان و کادرفنی خود هزینه کنند. داستان سقف بودجه جایی جالب می‌شود که امروز پس از مجمع باشگاه پرسپولیس اختلاف نظر اعضای هیئت مدیره پرسپولیس در این رابطه علنی‌تر از همیشه شد.

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران درمورد افزایش ۸۰۰ هزار دلاری سقف بودجه این باشگاه به دلیل حضور در لیگ نخبگان آسیا، گفت: ما با این مدل افزایش بودجه که هفته دوم را بگذرانیم و بگویند موافق هستی بودجه‌ات اضافه شود مخالف هستیم. دو ماه قبل که به ما سقف بودجه را اعلام کرده و گفتند یک ریال بیشتر هزینه کردن، منجر به جرائم بسیار حساس نقدی و امتیازی می‌شود تمکین کردیم. اگر آن روز به ما می‌گفتند سقف بودجه ۵۰ یا ۶۰ میلیارد بیشتر است، هیچکدام از این بازیکنان را از دست نمی‌دادیم. زیرا می‌خواستیم به قانون احترام بگذاریم.

وی افزود: همه چیز ما باید شبیه هم باشد. دو روز قبل اعلام کردند مبلغ ورودی لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان به تیم‌ها تعلق می‌گیرد. البته این مبلغ برای پرسپولیس و استقلال که در لیگ نخبگان هستند ۸۰۰ هزار دلار و برای تیم‌های دیگر که در لیگ قهرمانان هستند ۳۰۰ هزار دلار است.

حسین شهریاری، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تهران با اشاره به افزایش ۸۰۰ هزار دلاری سقف بودجه اظهار کرد: ما قرار است با این افزایش سقف، تیم را تقویت کنیم و برنامه آن را می‌توانید از آقای درویش جویا شوید.

به گزارش ایمنا، اختلاف نظر بین اعضای هیئت مدیره پرسپولیس در رابطه با افزایش سقف بودجه تیم‌های حاضر در لیگ نخبگان و قهرمانان مشخص نیست چرا به‌وجود آمده است، اما طرح این موضوعات برای هوادار پرسپولیس این سوال را ایجاد می‌کند که آیا افزایش سقف بودجه خوب است یا بد؟

کد خبر 785067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.