وظیفه ما زنده نگه‌ داشتن خاطره شهیدان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چادگان گفت: وظیفه مهم ما زنده نگه‌ داشتن خاطره شهیدان و انتقال پیام آن‌ها است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الله همت‌یار صبح امروز_ چهارشنبه هفتم شهریور_ در یادواره شهدای اصناف و کارمند شهرستان چادگان ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: همه ما دو وظیفه مهم در مقابل شهیدان داریم که باید به بهترین شکل انجام شود.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری افزود: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کم‌تر از شهادت نیست و همین یادواره شهدا در مساجد و محلات، نام‌گذاری خیابان‌ها به نام شهدا و نصب تمثال آن‌ها در شهر مصداقی برای این امر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چادگان تاکید کرد: وظیفه دوم ما، زنده نگه‌داشتن خاطره آن‌ها و انتقال پیام شهدا که همان پیام اسلام و انقلاب اسلامی است.

همت‌یار با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی با دانشجویان در روز اربعین، تصریح کرد: کارزار جبهه حسینی و یزیدی همیشه هست و این همان پیام شهدا است که باید ایستادگی و آزادگی داشت.

وی اضافه کرد: می‌توانیم از این طریق قلوب مردم دنیا را فتح کنیم و شاهد هستیم در دنیای اسلام و در بعضی موارد در دنیای غرب در حال شکل‌گیری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان گفت: هر شهیدی از ویژگی‌های خاصی برخوردار بود، اما اخلاص در عمل ویژگی مشترک آن‌ها محسوب می‌شود که نتیجه این اخلاص عمل چیزی به جز شهادت نیست.

کد خبر 785060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.