افزایش مراجعه شهروندان به ناژوان در روزهای پایانی تابستان

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان گفت: پیش‌بینی می‌کنیم در شهریور که به پایان تعطیلات تابستانی نزدیک می‌شویم، شاهد حضور جمع بیشتری از مخاطبان در ناژوان باشیم، بنابراین مقدمات برای ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان فراهم شده است.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در مجموعه ناژوان شهرداری اصفهان به‌عنوان یکی از بزرگترین مراکز گردشگری شهر اصفهان است که با توجه به زیرساخت‌های آن، پذیرای تعداد زیادی از شهروندان و گردشگران هستیم‌.

وی افزود: آکواریوم، باغ پرندگان، باغ خزندگان، موزه صدف‌ها و حلزون‌های دریایی، باغ گیاهان گرمسیری و باغ نورانی گل رز از جمله مجموعه‌های گردشگری ناژوان هستند.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان با بیان اینکه مراکز این مجموعه بر اساس اولویت‌های تعریف شده از حدود ساعت ۸:۳۰ فعالیت خود را آغاز می‌کنند، گفت: باغ پرندگان، خزندگان، صدف‌ها و گیاهان گرمسیری از ساعت ۸:۳۰ پذیرای گردشگران هستند، باغ پرندگان به‌صورت یک‌سره تا ساعت ۱۷:۴۵ و سایر مراکز یاد شده تا ساعت ۲۰ ورودی دارند و در خدمت گردشگران هستند.

قائلی با اشاره به اینکه مرکز آکواریوم از ساعت ۹:۰۰ پذیرای شهروندان، گردشگران و گروه‌های مخاطبان است و تا ساعت ۲۰:۳۰ نیز ورودی دارد و ساعت ۲۱:۰۰ زمان پایان فعالیت است، ادامه داد: فعالیت مرکز باغ نورانی گل رز از نماز مغرب و عشا و همزمان با تاریک شدن هوا آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۲:۰۰ نیز ارائه خدمات ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۳ بازه‌های زمانی متفاوتی را در ایام نوروز، عید سعید فطر و تعطیلات تابستان گذراندیم، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم در شهریور که به پایان تعطیلات تابستان نزدیک می‌شویم، شاهد حضور جمع بیشتری از مخاطبان در این عرصه باشیم، بنابراین مقدمات برای ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان فراهم شده است و آماده ارائه خدمات هستیم.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: فضای بکر و طبیعی ناژوان از جمله جاده سلامت و پارک در اختیار شهروندان است و تلاش می‌کنیم به شایستگی انجام وظیفه کنیم و خدماتی که ارائه می‌دهیم مورد رضایت شهروندان و گردشگران قرار گیرد.

کد خبر 785003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ارمان IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
    4 1
    روزتان بخیر ناژوان احتیاج دارد به پارک آبی مدرن برج تفریحی پل مدرن و شیک ترین سالن غذاخوری.
  • علی IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
    0 0
    سلام،قیمت بلیط آکواریوم خیلی زیاده،۲۲۰ تومن،چه خبره، ارزون کنید همه بتونند استفاده کنن