تقابل یحیی با شاگردان سابق

هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از فردا پیگیری خواهد شد و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر از فردا _ پنجشنبه هشتم شهریور _ با برگزاری چهار دیدار آغاز خواهد شد و روز جمعه نیز به پایان خواهد رسید. تمام تیم‌های لیگ‌برتری پس از پایان هفته سوم به دلیل تقابل‌های تیم ملی به تعطیلات چند هفته‌ای خواهند رفت.

هوادار _ تراکتور

در نخستین جدال از رقابت‌های هفته سوم فردا _ پنجشنبه هشتم شهریور_ دو تیم هوادار و تراکتور از ساعت ۱۹:۱۵ برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

شاگردان اسکوچیچ در دو هفته گذشته مقابل مس رفسنجان به پیروزی دست پیدا کردند و در جدال با پرسپولیس به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

بنفش پوشان پایتخت نیز با شکست یک بر صفر برابر خیبر در هفته نخست و تساوی بدون گل مقابل ذوب آهن در هفته دوم آماده این بازی خواهند شد. تراکتور در حال حاضر با چهار امتیاز در جایگاه دوم جدول حضور دارد و هوادار نیز با یک امتیاز رده سیزدهم قرار گرفته است.

مس رفسنجان _ آلومینیوم اراک

در دومین بازی هفته سوم در روز اول دو تیم مس رفسنجان و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۹:۱۵ به تقابل با یکدیگر می‌پردازند.

شاگردان نویدکیا در هفته نخست مقابل تراکتور با شکست دو بر صفر روبه‌رو شدند و در هفته دوم نیز برابر فولاد به تساوی بدون گل دست پیدا کردند.

ایرالکو نیز با تساوی بدون گل مقابل استقلال خوزستان در هفته نخست و تساوی یک بر یک برابر نساجی در هفته دوم، آماده رویارویی با مس خواهد شد.

نماینده رفسنجان با یک امتیاز در جایگاه شانزدهم جدول حضور دارد و آلومینیوم با دو امتیاز رده نهم را به خود اختصاص داده است.

خیبر خرم آباد _ ذوب آهن

در سومین بازی این هفته دو تیم خیبر و ذوب آهن از ساعت ۱۹:۳۰ مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. سبز پوشان اصفهان با کسب تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس در هفته نخست و تساوی بدون گل برابر هوادار در هفته دوم آماده این مسابقه خواهند شد.

خیبر نیز در هفته نخست مقابل هوادار به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کرد و در هفته دوم برابر سپاهان تن به شکست دو بر یک داد.

نماینده اصفهان در حال حاضر با سه امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد و گاندوها نیز با دو امتیاز جایگاه دهم را از آن خود کرده‌اند.

تقابل یحیی با شاگردان سابق

استقلال خوزستان _ استقلال تهران

در آخرین بازی روز اول از هفته سوم دو تیم استقلال خوزستان و استقلال تهران از ساعت ۲۰:۳۰ مقابل یکدیگر بازی خواهند کرد.
شاگردان نکونام در هفته نخست برابر شمس آذر به پیروزی دو بر یک دست پیدا کردند و در هفته دوم نیز مقابل ملوان به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

آبی‌های خوزستان نیز در هفته نخست برابر آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل رسیدند و در هفته دوم مقابل گل گهر سیرجان با نتیجه دو بر صفر شکست خوردند.

استقلال تهران در حال حاضر با چهار امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد و نماینده خوزستان نیز با یک امتیاز در رده پانزدهم حضور دارد.

سپاهان _ شمس آذر قزوین

در نخستین دیدار روز دوم از هفته سوم لیگ برتر دو تیم سپاهان و شمس آذر روز جمعه _ نهم شهریور_ از ساعت ۱۹:۱۵ مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

طلایی پوشان اصفهان با پیروزی سه بر یک مقابل چادرملو در هفته نخست و پیروزی دو بر یک برابر خیبر خرم آباد در هفته دوم آماده این مصاف خواهند شد.

شاگردان دقیقی نیز در هفته نخست برابر استقلال با شکست دو بر یک روبه‌رو شدند و در هفته دوم مقابل چادرملو به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

سپاهان در حال حاضر با شش امتیاز در جایگاه نخست جدول قرار دارد و شمس آذر نیز با یک امتیاز رده یازدهم را به خود اختصاص داده است.

نساجی مازندران _ گل گهر سیرجان

در دومین جدال از روز دوم دو تیم نساجی و گل‌گهر روز جمعه _ نهم شهریور _ به جدال با یکدیگر می‌پردازند. شاگردان تارتار با کسب یک شکست و یک پیروزی در دو هفته گذشته آماده این بازی خواهند شد و نساجی نیز با یک شکست و یک تساوی پا به هفته سوم خواهد گذاشت.

در حال حاضر نماینده سیرجان با سه امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارد و نساجی نیز با یک امتیاز جایگاه دوازدهم را در اختیار گرفته است.

تقابل یحیی با شاگردان سابق

ملوان _ چادرملو

در دیگر دیدار هفته سوم دو تیم ملوان و چادرملو روز جمعه _ نهم شهریور _ از ساعت ۱۹:۳۰ به جدال با یکدیگر می‌پردازند.

ملوانان با کسب یک پیروزی و یک تساوی در هفته‌های گذشته آماده این بازی خواهند شد و چادرملو نیز با یک شکست و یک تساوی برای تقابل با ملوان پا به میدان خواهد گذاشت.

ملوان با چهار امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارد و چادرملو با یک امتیاز جایگاه چهاردهم را به خود اختصاص داده است.

پرسپولیس _ فولاد

در آخرین تقابل هفته سوم دو تیم پرسپولیس و فولاد روز جمعه _ نهم شهریور _ از ساعت ۱۹:۳۰ برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

قرمز پوشان با کسب دو تساوی پی‌درپی در هفته‌های گذشته به مصاف فولاد خواهند رفت و گل‌محمدی نیز با کسب یک تساوی و یک پیروزی آماده رویارویی با تیم سابق خود خواهد شد.

در حال حاضر پرسپولیس با دو امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار دارد و فولاد با چهار امتیاز رده پنجم را در اختیار گرفته است.

تقابل یحیی با شاگردان سابق

کد خبر 784975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.