ثبت‌نام ۴۶۷ نفر در فراخوان خبرنگاران نوجوان جشنواره بین‌المللی فیلم کودک

مدیر اجرایی سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گفت: با پایان مهلت ثبت‌نام فراخوان خبرنگاران نوجوان این دوره از جشنواره، ۴۷۶ نفر به منظور حضور در این رویداد بین‌المللی ثبت‌نام به عمل آوردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، میثم بکتاشیان با اشاره به روند ثبت‌نام برای خبرنگاران نوجوان جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان اظهار کرد: با پایان مهلت ثبت‌نام فراخوان خبرنگاران نوجوان این دوره از جشنواره، ۴۷۶ نفر به منظور حضور در این رویداد بین‌المللی ثبت‌نام به عمل آوردند.

وی با بیان اینکه آزمون خبرنگاران نوجوان در تاریخ دهم شهریور برگزار خواهد شد، افزود: جزوه‌ای با محوریت مبانی رسانه، خبر و سینما در اختیار ثبت‌نام‌کنندگان در این فراخوان قرار گرفته است تا برای شرکت در آزمون از آمادگی لازم برخوردار باشند؛ این آزمون به صورت برخط برگزار و لینک ورود به صفحه آزمون برای افراد ارسال خواهد شد.

مدیر اجرایی سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با اشاره به ادامه فرآیند این فراخوان گفت: افرادی که موفق به کسب حد نصاب آزمون شوند، به مرحله مصاحبه حضوری دعوت خواهند شد تا توانمندی آن‌ها توسط داوران حوزه رسانه و سینما مورد ارزیابی قرار گیرد و در نهایت، خبرنگاران منتخب معرفی خواهند شد.

بکتاشیان خاطرنشان کرد: پس از معرفی نفرات برتر، کارگاه‌های آموزشی کاربردی و تخصصی ویژه این خبرنگاران نوجوان منتخب جهت آمادگی هرچه بیشتر برای پوشش اخبار و رویدادهای جشنواره سی‌وششم برگزار خواهد شد.

وی خبرنگاران نوجوان را از جمله کنشگران مهم این رویداد بین‌المللی دانست و گفت: یکی از میراث‌های ماندگار دوره‌های مختلف جشنواره، معرفی و تربیت نسل نویی از خبرنگاران و استعدادهای رسانه‌ای و سینمایی در رده نوجوان به شهر اصفهان و کشور بوده است.

به گزارش ایمنا، سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان از ۱۴ تا ۱۹ مهر برگزار خواهد شد.

کد خبر 784878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.