پایانه خرم تا اطلاع ثانوی تعطیل است

معاون بهره‌برداری شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان گفت: با توجه به آغاز عملیات عمرانی در نزدیکی پایانه خرم، این پایانه تا اطلاع ثانوی تعطیل است و شهروندان برای استفاده از خطوط ۲۲، ۲۵، ۴۵ و فاز ۳ اتوبوس تندرو اتوبوسرانی از امروز باید به مکان‌های دیگری مراجعه کنند.

حسین پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به آغاز عملیات عمرانی در نزدیکی پایانه خرم، این پایانه تا اطلاع ثانوی تعطیل است و امکان تردد اتوبوس در این پایانه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه شهروندان برای استفاده از خطوط ۲۲، ۲۵، ۴۵ و فاز ۳ اتوبوس تندرو اتوبوسرانی اصفهان از امروز _سه‌شنبه ششم شهریور_ باید به مکان‌های دیگری مراجعه کنند، افزود: شهروندان برای استفاده از فاز سه اتوبوس تندرو به انتهای خیابان امام خمینی (ره) مراجعه کنند.

پایانه خرم تا اطلاع ثانوی تعطیل است

معاون بهره‌برداری شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان تاکید کرد: شهروندان برای استفاده از اتوبوس خط ۲۵ به انتهای خیابان کاشانی، برای استفاده از اتوبوس خط ۲۲ به میدان جمهوری اسلامی حدفاصل فروغی و رباط و برای استفاده از اتوبوس خط ۴۵ به میدان جمهوری اسلامی جنب فاز دو اتوبوس تندرو مراجعه کنند.

پناهی گفت: شهروندان می‌توانند پیشنهادها یا انتقادهای خود را از طریق تماس با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان مطرح کنند.

کد خبر 784761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.