برگزاری دوره ضمن خدمت معلمان طرح بزرگ «کلاس شهر» در اصفهان

دوره توانمندسازی معلمان طرح «کلاس شهر» با هدف آشنایی معلمان با مبانی و سرفصل‌های آموزش شهروندی و تبیین و ترویج تجربیات موفق از هفتم شهریور سال جاری به میزبانی اداره توسعه فرهنگ شهروندی و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با توجه به در پیش بودن سال تحصیلی جدید، دوره توانمندسازی معلمان طرح کلاس شهر با هدف آشنایی معلمان با مبانی و سرفصل‌های آموزش شهروندی و تبیین و ترویج تجربیات موفق از تاریخ هفتم شهریور سال جاری آغاز خواهد شد.

در این مجموعه برنامه قرار است ۳۰۰۰ معلم پایه اول و ششم ابتدایی شهر اصفهان با اولویت‌های موضوعات شهروندی آشنا می‌شوند تا در طول سال تحصیلی ضمن آموزش مؤثر دروس کتاب‌های کلاس شهر به بیش از ۷۵ هزار دانش‌آموز با عنوان سفیران فرهنگ شهروندی و اولیا دانش‌آموزان را نیز به مسائل و موضوعات فرهنگ شهروندی و در سه حوزه اخلاق شهروندی، محیط زیست و حمل‌ونقل و ترافیک دغدغه‌مند سازند.

برگزاری دوره ضمن خدمت معلمان طرح بزرگ «کلاس شهر» در اصفهان

همچنین این دوره قرار است در دو ماه شهریور و مهر به میزبانی اداره توسعه فرهنگ شهروندی در مجموعه دفتر تخصصی بانوان آفتاب و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شود.

کد خبر 784751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.