بیش از ۳ میلیون ۲۳۰ هزار نفر از زائران اربعین به کشور بازگشتند

در اطلاعیه شماره ۱۹ ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) آمده است: تا ساعت ۲۴ پنجم شهریور مصادف با بیست‌ویکم صفر آمار نهایی تعداد زائرین عازم شده به کشور عراق از مرزهای ایران به عدد ۳.۶۵۸.۸۸۹ نفر و تعداد زائران برگشتی از پنجم صفر تاکنون ۳.۲۳۸.۸۷۴ نفر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) اطلاعیه شماره ۱۹ خود را خطاب به زائران اباعبدالله الحسین (ع) صادر و اظهار کرد: به اطلاع هموطنان گرامی می‌رساند تا ساعت ۲۴ مورخ پنجم شهریور مصادف با بیست‌ویکم صفر آمار نهایی تعداد زائرین عازم شده به کشور عراق از مرزهای ایران به عدد ۳.۶۵۸.۸۸۹ نفر و تعداد زائران برگشتی از پنجم صفر تاکنون ۳.۲۳۸.۸۷۴ نفر است.

در ادامه عنوان شده است: از صبح روز چهارشنبه مورخ هفتم شهریور‬ عملیات حماسه عظیم اربعین حسینی (ع) در سال ۱۴۰۳ خاتمه خواهد یافت و مرزهای غربی کشور به شرایط عادی خود باز می‌گردد و وضعیت در کلیه پایانه‌های مرزی کشور مطلوب و تردد به سهولت در حال انجام است.

در پایان نیز تاکید شده است: هموطنان می‌توانند جهت پیگیری امور مفقودین (گم شدگان، اشیا و مدارک گمشده، مصدومین و پیگیری امور فوتی‌ها) به ساختمان شماره ۳ وزارت امورخارجه، واقع در خیابان امام خمینی، ابتدای خیابان سی‌تیر، بعد از موزه ملی ایران، میز خدمت کنسولی مراجعه و یا با شماره تلفن ۶۱۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرند.

کد خبر 784746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.