اولین ایستگاه شارژ سریع خودرو به بام اصفهان می‌آید + فیلم

همزمان با اجرای اولین ایستگاه شارژ سریع خودرو در بام اصفهان و ورود نسل جدید خودروهای برقی به مجتمع گردشگری صفه خدمات ویژه تفریحی به دوستداران هوای پاک نیز ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، جلسه تفاهم‌نامه همکاری شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان و مجتمع خودروسازی آرین برگزار شد.

در این جلسه و بر اساس تفاهم‌نامه همکاری با این شرکت دانش‌بنیان در راستای توسعه حمایت از ظرفیت‌های مرتبط با هوای پاک و خودروی برقی در مجموعه‌های تحت پوشش اجرای جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در مجموعه‌های شرکت توسعه سیاحتی سپاهان انجام خواهد پذیرفت.

اولین ایستگاه شارژ سریع خودرو به بام اصفهان می‌آید + فیلم

سعید ساکت، مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرای نخستین مجموعه شارژ سریع خودرو در شرکت توسعه سیاحتی عملیاتی گردید و اولین محموله جایگاه شارژ نیز از طرف گروه سرمایه گذار طرح تحویل شرکت توسعه شد. پس از آماده سازی موقعیت اجرای طرح، اولین ایستگاه شارژ خودروی برقی در استان اصفهان به زودی در اختیار دوستداران محیط زیست قرار خواهد گرفت تا گام عملی برای دوستی با خودروهای برقی عملیاتی شود.

وی افزود: همچنین دو نسل جدید از خودروهای برقی شرکت آرین برای بررسی زمینه‌ای خدمات رسانی به جای خودروهای با پایه مصرف بنزین در پهنه گردشگری صفه هفته گذشته وارد این مجموعه شد تا فرایند کارشناسی دقیق استقرار جایگاه‌های سوخت به شکل عملی اجرایی گردد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان اینکه طی همین فرایند و بر اساس بازدید میدانی به‌عمل آمده گروه کارشناسی و تخصصی خودروسازی آرین جانمایی‌های ابتدایی انجام شد گفت: نگاه شرکت توسعه سیاحتی سپاهان برگرفته از راهبرد هیأت مدیره شرکت توجه به توسعه خدمات تفریحی و گردشگری در کلان‌شهر اصفهان است، بر این اساس و بر مبنای الگوی عملیاتی و عملکردی شرکت و در کنار استانداردسازی و بهینه‌سازی مجموعه‌ها توسعه ظرفیت‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.

ساکت با بیان اینکه همه این اتفاقات با مشی دوستی با محیط زیست و طبیعت در حال محقق شدن است خاطرنشان کرد: این قرابت و همزیستی با طبیعت در پهنه مجتمع گردشگری صفه، شهر رویاها و تله‌سی‌یژ ناژوان مورد توجه بوده و در نگرش‌های توسعه‌ای نیز تداوم خواهد داشت، ضمن اینکه گام سریع و عملیاتی شرکت آرین در ورود دو خودرو جدید برای بررسی‌های دقیق کارشناسی محیطی از اراده و علاقه و انگیزه این شرکت برای توجه به هوای پاک حکایت دارد.

وی گفت: بر همین اساس برنامه‌ریزی برای ورود خودروهای برقی به پهنه‌های عملکردی شرکت خود گام بلندی برای احترام و تکریم طبیعت و هوای پاک است و ایجاد پایگاه‌های شارژ سریع خودروی برقی برای دسترسی راحت شهروندان و افرادی که از خودروهای برقی در آینده‌ای نزدیک و یا اکنون استفاده می‌کنند به عنوان یک مبنا مورد توجه قرار می‌گیرد تا پیام ویژه‌ای به همه علاقه‌مندان این حوزه صادر شود که بدانند زیرساخت‌های این موضوع به ویژه در پهنه‌های گردشگری فراهم است.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام منجر می‌شود تا فرهنگ استفاده از خودروهای برقی و حذف سوخت فسیلی به عنوان یک رویکرد برای شهر اصفهان به عنوان شهر پیشرو در حوزه‌های مختلف مورد توجه قرار گیرد.

اولین ایستگاه شارژ سریع خودرو به بام اصفهان می‌آید + فیلم

سید محمد روح الامین، مدیر عامل مجتمع خودروسازی آرین نیز پیرامون رسالت این مجموعه اظهار داشت: بسترسازی و هماهنگی بین مخترعان، نخبگان و دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی با محوریت معاونت علمی پژوهشی هلدینگ پارسه و مرکز نوآوری توسعه خودروی برقی با هماهنگی قطعه سازان، تولیدکنندگان، به‌منظور تولید محصولات پاک خودروی برقی سواری، ون و تجاری است.

وی افزود: در راستای این طرح با آینده‌نگری و در سطح یک طرح ملی بومی بلند مدت، در ۳ فاز عملیاتی اجرایی، مهندسی معکوس موتوربرقی خودرو، انتقال فناوری و تکنولوژی و بومی‌سازی با نوآوری به‌صورت اختراعات ثبت شده و در حال ثبت است.

مدیرعامل مجتمع خودروسازی آرین با اشاره به راه‌اندازی ۴ نمایندگی برند مطرح خودروسازی برقی بیان کرد: با واردات در مرحله اول به‌طور همزمان راه‌اندازی خطوط تولید بزرگترین شهرک هوشمند خودرو برقی در استان اصفهان را پیش خواهیم برد تا به فضل خدای بزرگ در آینده‌ای نزدیک آن را به بهره‌برداری رسانیم.

وی خاطرنشان کرد: همراهی شرکت هوشمند شهر از شرکت‌های زیر گروه مجتمع خودروسازی آرین در جهت طراحی، تولید و احداث ایستگاه‌های شارژ سریع به هموطنان‌مان یک دستاورد ملی به حساب می‌آید؛ هدف‌گذاری صورت‌گرفته فعال‌سازی انواع خودرو برقی برای مردم عزیزمان و همچنین اضافه نمودن خودروهای تاکسی به ناوگان حمل‌ونقل شهری خواهد بود.

به گزارش ایمنا، با اجرای این جایگاه شارژ تخصصی ویژه خودروهای برقی، گردشگران دارنده خودروی برقی می‌توانند در زمان شارژ خودروی خود از خدمات ویژه تفریحی در مجتمع گردشگری صفه و از تخفیف‌های ویژه دارندگان خودرو برقی بهره‌مند شوند.

کد خبر 784741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صدف IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    1 0
    توی یه پاراگراف دو خطی 5 بار نوشتین «برقی»!!!!