۲ مدرسه ۱۲ کلاسه در ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج احداث می‌شود

فرماندار سنندج گفت: با رفع مشکل ۴۰۰۰ مترمربع زمین وقفی، دو مدرسه ۱۲ کلاسه در نایسر احداث خواهد شد که اعتبار یکی از این مدارس تامین شده است و در هفته دفاع مقدس کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری سنندج، حسن عسکری امروز _سه‌شنبه ششم شهریور_ در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر سنندج که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: کارهای خوبی در سطح شهر سنندج انجام شده و وضعیت امروز نسبت به گذشته بسیار متفاوت است، اما با ایده‌آل‌ها قطعاً فاصله داریم.

وی افزود: اگر وضعیت شهر سنندج را نسبت به چهار سال گذشته مقایسه کنیم تغییرات مثبتی که با اجرای پروژه‌ها مختلف انجام شده است را بیشتر متوجه خواهیم شد.

فرماندار سنندج به وضعیت نواحی منفصل شهری به ویژه نایسر در گذشته و امروز گریزی زد و گفت: نایسر چهار سال پیش وضعیت خیلی بدی داشت اما در این دوره از فعالیت شورا و شهرداری کارهای خوبی انجام شد و حجم بهسازی و آسفالت معابر در این ناحیه قابل توجه است و این روند باید ادامه داشته باشد.

عسکری ادامه داد: زیرساخت‌های آموزشی در نایسر با کمبودهایی مواجه بود که اقدامات خوبی انجام شده و یا در دست اجرا است که می‌تواند بخشی از مشکلات این بخش را رفع می‌کند.

وی اضافه کرد: با رفع مشکل چهار هزار مترمربع زمین وقفی، دو مدرسه ۱۲ کلاسه در نایسر احداث خواهد شد که اعتبار یکی از این مدارس تأمین شده و در هفته دفاع مقدس کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار سنندج تصریح کرد: راه‌اندازی سرای محله، ساخت سینما، زمین ورزشی، کتابخانه و پارک از کارهای خوبی است که در نایسر انجام شده است.

عسکری ساماندهی دست‌فروشان و وانت‌های میوه‌فروش، کمبود پارکینگ و سگ‌های بلاصاحب را از معضلات اساسی شهر سنندج اعلام کرد و گفت: موضوع مطالبات شهرداری را از دستگاه‌های اداری پیگیری خواهیم کرد.

کد خبر 784703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.