اجرای طرح محله‌محوری در محلات مصلی، گرکان و حصه

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای طرح محله‌محوری در راستای افزایش زیست‌پذیری محلات در مناطق پانزده‌گانه شهرداری این کلان‌شهر گفت: در این منطقه، سه محله مصلی، گرکان و حصه به عنوان محلات هدف در این طرح انتخاب شد تا اقدامات عمرانی و فرهنگی ازجمله احداث فضای سبز و پارکینگ در آن انجام شود.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای طرح محله‌محوری در دوره ششم از مدیریت شهری اظهار کرد: یکی از مباحثی که در این دوره از مدیریت شهری به‌طور ویژه به آن پرداخته شد، طرح محله‌محوری برای ارتقای سطح کیفی محله‌ها و توزیع خدمات مناسب در آن‌ها بوده است.

وی افزود: در این طرح سالانه تعدادی از محلات هر یک از مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان به عنوان اولویت نخست انتخاب شده و بودجه متمرکز به آن اختصاص می‌دهند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این منطقه همچون مناطق دیگر شهرداری این کلان‌شهر، سه محله مصلی، گرکان و حصه به عنوان محلات هدف در این طرح انتخاب شد تا اقداماتی نظیر اقدامات عمرانی، خدماتی، ترافیکی و فرهنگی به صورت متمرکز در این محلات انجام دهیم.

صیرفی‌نژاد با اشاره به محله مصلی به عنوان یکی از محلات قدیمی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این محله علاوه‌بر اجرای پروژه بزرگ پارکینگ طبقاتی، اقداماتی نیز در راستای ارتقای کیفی و افزایش زیست‌پذیری محله ازجمله انجام دیوارنگاره، ایجاد آب‌نما و فضای سبز در حال انجام است.

کد خبر 784687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.