جمع‌آوری ۱۰ کارتن‌خواب بی‌خانمان از نقاط بی‌دفاع شهری منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: با اجرای عملیات ویژه جمع‌آوری افراد کارتن‌خواب و معتاد متجاهر در سطح این منطقه، ۱۰ نفر کارتن‌خواب بی‌خانمان از نقاط بی‌دفاع شهری همچون پارک‌ها، گذرها، فضاهای سبز و اماکن متروکه جمع‌آوری شدند.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طی یک عملیات ویژه، جمع‌آوری افراد کارتن‌خواب و معتاد متجاهر در سطح منطقه ۵ شهرداری اصفهان صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه این طرح با هماهنگی ستاد کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری انجام شده است، افزود: در این طرح به تعداد ۷۰ نفر تذکر داده شد و ۱۰ نفر کارتن‌خواب بی‌خانمان از نقاط بی‌دفاع شهری همچون پارک‌ها، گذرها، فضاهای سبز و اماکن متروکه جمع‌آوری شدند.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه این افراد مشکلات اجتماعی و فرهنگی زیادی را در این نقاط ایجاد کرده بودند، تاکید کرد: افراد کارتن‌خواب و معتاد پس از جمع‌آوری به مراکز بهزیستی و مرکز غربالگری میدان استقلال (ویژه مردان) منتقل شده‌اند.

کارگر گفت: برای جمع‌آوری و ساماندهی کارتن‌خواب‌های سطح شهر نیاز به همکاری و هماهنگی با ۱۳ ارگان مرتبط داریم.

وی ادامه داد: ۹۸ اخطاریه با موضوع جلوگیری از نصب تابلوهای غیرمجاز و۲۷ مورد توسط مالک و ۲۶ مورد توسط شهرداری نیز رفع تخلف و در راستای جمع‌آوری خودروهای دوره‌گرد در معابر شهر، ۱۱۵ اخطاریه صادر شده است.

کد خبر 784676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.