قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۰ شهریور+ جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _شنبه دهم شهریور_ در بسیاری از محصولات داخلی کاهش یا افزایش قیمت دیده می‌شود و همچنان نوسان در بازار حاکم است اما در قیمت محصولات مونتاژی ثبات بیشتری دیده می‌شود.

سورن پلاس از محصولات ایران خودرو امروز شش میلیون تومان گران‌تر شده و در محدوده ۷۰۲ میلیون تومان قرار گرفت.

کوییک اتوماتیک یکی از اقتصادی‌ترین محصولات دنده اتومات بازار داخلی امروز به قیمت ۵۳۲ مییلون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو پارس TU5 از خودروهای با شتاب و پرطرفدار نیز با قیمت ۸۷۳ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما از محصولات پرفروش که با رکود خود از کانال یک میلیارد تومانی عقب نشینی کرده است، با قیمت ۹۹۹ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۳۱ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۶۹۸ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۰۲ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۰۶ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۷۹۴ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۳۰ میلیون تومان، پژو پارس ۶۶۰ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۰۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۲۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۶۸۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۵۷ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۰۸ میلیون تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۷۷۷ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۸۸۷ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۱۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۱۳ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۲۶ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۳۹ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۱۲ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۲۶ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۸۶ میلیون تومان، وانت پادرا (دوگانه‌سوز) با قیمت ۸۱۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۰ شهریور+ جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار محصولات مونتاژی امروز تعادل قیمتی خودر را حفظ کردند.

X22 پرو دستی از ارزان‌ترین محصولات مدیران خودرو اامروز با قیمت ۸۸۷ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

بستیون T77 امروز مانند دیگر محصولات شرکت بهمن موتور که روند قیمتی ثابت را در پیش گرفتند به قیمت یک میلیارد و ۸۳۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

هیوندای اکسنت از محصولات کرمان موتور به مرز دو میلیارد تومان رسیده است.

جک S3 یکی از کراس‌اوورهای محبوب بازار و عرضه شده شرکت کرمان موتور امروز به قیمت یک میلیارد و ۹۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۹۱ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت ۹۸۳ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۳۶ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۶۹۸ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت دو میلیارد و ۶۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۷۹ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۰۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۷۳ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۲۹۱ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۴۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۰ شهریور+ جدول

کد خبر 784658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.