قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۷ شهریور+ جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _چهارشنبه هفتم شهریور_ در بیشتر محصولات مونتاژی و داخلی با تغییرات قیمت همراه است.

دنا پلاس (۶ سرعته) با افت ۱۰ میلیون تومانی مواجه شده و به قیمت ۷۸۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک از محصولات پرفروش ایران خودرو نیز رشد چهار میلیون تومانی را تجربه کرده و با قیمت ۶۸۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

تارا اتوماتیک V2 از دیگر محصولات ایران خودرو با رشد ۱۵ میلیون تومانی نسبت به روزهای گذشته به قیمت ۸۹۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

سهند S خودروی تازه‌وارد سایپا امروز با افت ۹ میلیون تومانی به قیمت ۵۳۴ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین اتوماتیک G با کاهش شش میلیون تومانی نسبت به دیروز و با نرخ ۷۸۹ میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سورن پلاس با قیمت ۶۹۹ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۰۱ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۰۲ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۷۸۸ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۳۱ میلیون تومان، پژو پارس ۶۵۵ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۰۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۶۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۶۰ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۰۵ میلیون تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۷۷۴ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۸۹۵ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۰۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۱۳ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۲۸ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۳۱ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۱۲ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۲۶ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۸۷ میلیون تومان، وانت پادرا (دوگانه‌سوز) با قیمت ۸۱۸ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۶۱۵ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۷ شهریور+ جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار محصولات مونتاژی نیز امروز نوسانی بیشتر از روزهای گذشته دیده می‌شود.

X55 پرو با ریزش ۱۴ میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد.

کی‌ام‌سی T9 از محصولات مونتاژی شرکت کرمان موتور با کاهش ۹۵ میلیون تومان به قیمت دو میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان رسیده است.

بستیون T77 از محصولات لوکس بهمن موتور نیز با افت ۲۵ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۸۴۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۸۸ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت ۹۸۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۰۳ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت دو میلیارد و ۷۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۸۲ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۰۲ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۶۵ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۲۹۴ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۷۴۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۷ شهریور+ جدول

کد خبر 784655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.