قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۶ شهریور+ جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در بازار خودرو امروز _سه‌شنبه ششم شهریور_ افت و خیز قیمت ادامه دارد و این نوسان در محصولات داخلی بیشتر از خودروهای مونتاژی است.

سورن پلاس از جمله محصولات پرطرفدار بازار با کاهش دو میلیون تومانی قیمت نسبت به روز گذشته به ۶۹۵ میلیون تومان و دنا پلاس (۶ سرعته) با ریزش ۱۰ میلیون تومانی به نرخ ۷۸۵ میلیون تومان رسید.

پژو پارس سفارشی ELX با رشد یک میلیون تومانی قیمت به نرخ ۷۰۰ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک با افزایش چهار میلیون تومانی امروز به نرخ ۶۸۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

تارا اتوماتیک V۲ با جهش ۱۵ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به نرخ ۸۹۵ میلیون تومان و ساینا S با رشد یک میلیون تومانی به قیمت ۴۱۴ میلیون تومان معامله می‌شود.

سهند S از محصولات جدید شرکت سایپا نی با ریزش ۹ میلیون تومانی در محدوده ۵۳۴ میلیون تومان قرار گرفت.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۲۸ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۶۹۵ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۰۲ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۰۰ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۷۸۵ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۲۸ میلیون تومان، پژو پارس ۶۵۳ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۰۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۱۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۶۸۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۶۵ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۰۶ میلیون تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۷۷۰ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۸۹۵ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۱۴ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۲۸ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۳۵ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۰۹ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۲۴ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۸۷ میلیون تومان، وانت پادرا (دوگانه‌سوز) با قیمت ۸۱۸ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۶۱۵ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۶ شهریور+ جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی نیز با کاهش یا ثبات قیمت بسیاریاز محصولات همراه است.

کی‌ام‌سی J۷ یکی از سدان‌های مقرون به صرفه کرمان موتور، امروز بدون تغییر و به نرخ یک میلیارد و ۵۷۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

جک S۳ به عنوان یکی از کراس‌اوور محبوب بازار تولیدی توسط شرکت کرمان موتور نیز امروز با همان قیمت یک میلیارد و ۱۰۲ میلیون تومان معامله می‌شود.

X55 پرو با ریزش ۱۴ میلیون تومانی قیمت نسبت به روز گذشته به نرخ یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان، X۳۳ کراس (اتوماتیک) با افت ۱۰ میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و فونیکس FX با سقوط ۲۲ میلیون تومانی به نرخ دو میلیارد و ۷۳ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۹۵ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت ۹۹۵ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۰۳ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت دو میلیارد و ۷۳ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۸۳ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۰۲ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۷۶ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۲۹۲ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۷۴۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۶ شهریور+ جدول

کد خبر 784654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.