نصب سایه‌بان پارکینگ‌های موتورسیکلت در محدوده بازار اصفهان

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان از ایجاد سقف موقت و دائم فلزی برای پارکینگ‌های موتورسیکلت با ظرفیت حدود پارک ۶۰۰۰ موتورسیکلت در این منطقه خبر داد و گفت: تاکنون ۹ پارکینگ در این منطقه برای پارک موتورسیکلت مجهز به سایه‌بان شده است.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه پس از ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ها به میدان امام خمینی (ره) و بازار اصفهان، مطالبه کسبه و شهروندان تأمین ظرفیت پارکینگ برای موتورسیکلت‌ها بود، اظهار کرد: شهرداری منطقه ۳ اصفهان در این راستا ۲۵ پارکینگ را برای پارک موتورسیکلت در اطراف میدان و سایر نقاط بازار آماده‌سازی کرده است.

وی با اشاره به اینکه این پارکینگ‌ها در مجموع حدود ۶۰۰۰ هزار موتورسیکلت را در خود جای می‌دهد، افزود: اصلی‌ترین پارکینگ‌های در اختیار شهرداری پارکینگ پشت مسجد جامع، خیابان عبدالرزاق، پارکینگ حمام شاه علی، حکیم، کرمانی، سرای مخلص، عالی‌قاپو، استانداری، پشت مطبخ، زیر گذر امام علی (ع) و حافظ است.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان تاکید کرد: بیشترین ظرفیت پارک موتورسیکلت در بازار هندوها با ظرفیت پارک ۱۰۰۰ موتورسیکلت در انتهای خیابان یخچال و نیز پارکینگ توحیدخانه واقع در خیابان استانداری با ظرفیت ۹۰۰ پارک موتورسیکلت فراهم و به منظور رفاه حال شهروندان و حفاظت از نور آفتاب؛ سایه‌بان موقت در این دو پارکینگ ایجاد شده است.

ابوطالبی گفت: همچنین پارکینگ‌های خیابان هاتف کوچه علوی، بیت‌الحسین خیابان نشاط و میرحاج در انتهای خیابان عبدالرزاق و کوچه حمام شاه علی مجهز به پوش موقت سایه‌بان برای موتورسیکلت‌ها شده است.

وی ادامه داد: همچنین برای ظرفیت پارک ۵۰۰ موتورسیکلت در خیابان حکیم ،۵۰۰ موتورسیکلت در کوچه کرمانی و ۱۵۰ موتورسیکلت در میدان امام علی (ع) سایه‌بان فلزی دائم (مسقف) نصب شده است.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: نصب سایه‌بان‌ها ادامه دارد و به زودی برای تمام پارکینگ‌های موتورسیکلت سایه‌بان و سقف ایجاد می‌شود.

کد خبر 784647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.