خروج گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از حالت فصلی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: گردشگری استان از حالت فصلی خارج شده است و هم‌اکنون شاهد حضور گردشگران در همه فصول سال در اماکن هدف گردشگری هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی‌پور، صبح امروز_ سه‌شنبه ششم شهریور_ در نشست با اصحاب رسانه خدمات دولت سیزدهم در حوزه گردشگری استان را مطلوب دانست و اظهار کرد: بیش از ۵٠ پروژه نیمه‌تمام گردشگری در استان وجود داشت که با اقدامات صورت گرفته بسیاری از اعتبارات تکمیل این طرح‌ها، افزایش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه قریب به ۴٠٠ میلیارد تومان تسهیلات تکمیلی در محورهای مختلف برای استان تخصیص پیدا کرد، افزود: انتظار داریم که در پروژه‌های جدید باب تعامل و همکاری برای به نتیجه رسیدن پروژه‌ها با میراث فرهنگی از سوی دیگر نهادها باز شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه پارک آبی یاسوج یکی از پروژه‌های راکد بود که با عنایت دولت سیزدهم و تزریق اعتبارات مناسب در دو سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه در سفر دوم دولت سیزدهم به استان ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تکلیفی به بانک‌ها با دوره بازپرداخت سه‌ساله ابلاغ شد، تصریح کرد: درآمد مردم در مناطق روستا و عشایری استان از قِبَل گردشگری افزایش پیدا کرده‌است.

طالبی‌پور خاطرنشان کرد: در یک‌سال گذشته جهت توسعه گردشگری مذهبی قریب به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به این حوزه تزریق شد.

وی افزود: گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از حالت فصلی خارج شده است و هم‌اکنون در همه فصول سال شاهد حضور گردشگران در اماکن گردشگری هستیم.

کد خبر 784637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضایی IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    0 0
    باسلام به عنوان یک مجموعه دار در استان گردشگران؛ جناب طالبی پور که تا به امروز زیارتتون نکردم ولی حتما یک سر به آبشار یاسوج به عنوان قطب گردشگری استان بزنید.
  • زارعی IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
    0 2
    تصویری که بالای نوشته هست آبشار طوف خیمه در اطراف سوق هست، از ده سالگی تاکنون که ۵۰ سال عمر دارم به این آبشار می روم، طبیعت خدادادی که فصل زمستان با ماه فروردین دارای آب هست، گردشگران در این مدت اگر به آب آشامیدنی نیاز داشتند باید به خونه های اهالی روستا مراجعه کنند و مغازه یا دستشویی یا امکانات تفریحی در این آبشار نیست و آمدن گردشگر سالهاست که نفعی برای اهالی روستا ندارد،راه حل ایجاد امکانات در پایین روستا از طرف سازمان گردشگری است البته درآمد این کار باید برای آبادی روستا در نظر گرفته شود، روستا مسجد ندارد روستا اینترنت ندارد، روستا درمانگاه ندارد روستا مدرسه نو ندارد، روستادفریاد رس ندارد
    • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      2 1
      سلام این عکس مربوط به ابشار بهرام بیگی هست
    • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      2 1
      نه آبشار بهرام بیگی می‌باشد در روستای بهرام بیگی طایفه باباملکی می‌باشد
  • اهالی بهرام بیگی IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
    2 0
    این تصویر ابشار بهرام بیگی است. از رسانه ها ملتمسانه خواهش می کنم برای کذب بودن صحبت های این اقا فقط یک بازدیدی از همین ابشار کنید ببینید حداقل امکانات یعنی یک سرویس بهداشتی دارم??? متاسفم
  • مهاجر IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
    1 0
    حرم مطهر بی بی حکیمه (ع) به عنوان چهارمین حرم شعیان در شهرستان گچساران از نبود راه ارتباطی مناسب و نبود انتن واینترنت رنج می‌برد. باید اول به فکر ساخت زیر ساخت مناسب برا جذب گردشگر باشیم. پروژه راهسازی بعد از سالیان هنوز پیشرفت مناسبی نداشته ونبود انتن واینترنت بزرگترین معضل است