۶۸ پروژه مخابراتی در همدان به بهره‌برداری رسید

سرپرست شرکت مخابرات منطقه همدان گفت: همزمان با فرارسیدن هفته دولت، ۶۸ پروژه مخابراتی با اعتبار ۷۱۰ میلیارد ریال در این استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پیام صابری از افتتاح ۶۸ پروژه مخابراتی در همدان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد پروژه بهره‌برداری شده، ۵۵ طرح با اعتبار بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال مربوط به حوزه شبکه مخابراتی است که همزمان با هفته دولت رونمایی شد.

وی افزود: ۱۳ پروژه نیز مربوط به شرکت ارتباطات سیار استان همدان است که با اعتبار ۴۳۰ میلیارد ریال تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.

سرپرست شرکت مخابرات منطقه همدان تصریح کرد: این پروژه‌ها در شهرستان‌های همدان، تویسرکان، نهاوند، کبودراهنگ، ملایر، رزن، بهار، فامنین و اسدآباد عملیاتی و موجب توسعه شبکه مخابراتی در روستاهای استان شد.

صابری تاکید کرد: بیشتر پروژه‌های این هفته مربوط به ارتقای سایت‌های مخابراتی همراه اول به نسل سوم و چهارم، دریافت و نصب تجهیزات ارتباطات سیار، تأمین برق و انتقال و راه‌اندازی سایت و نصب دکل درحوزه شبکه تلفن همراه بوده است.

وی گفت: توسعه پورت‌های وی.دی. اس. ال در نقاط شهری، تعویض سوئیچ، نصب و راه‌اندازی شبکه فیبر نوری، بهینه‌سازی شبکه کابلی، نصب تجهیزات Dslam، بهینه‌سازی و ارتقای یکسو کننده‌ها و باطری در مراکز مخابراتی نیز از دیگر پروژه‌های بهره‌برداری شده در هفته دولت است.

کد خبر 784617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.