۶۰ هزار جانباز منتظر تشکیل کمیسیون پزشکی هستند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امروز بیش از ۶۰ هزار عزیز جانباز ما متقاضی کمیسیون پزشکی هستند و قول دادیم که کمیسیون پزشکی به‌صورت مستمر برگزار شود تا این عدد به صورت جدی کاهش پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید اوحدی با حضور در بیمارستان تخصصی صدر و آسایشگاه توانبخشی جانبازان امام خمینی (ره) ضمن دیدار با جانبازان بستری در این بیمارستان، در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت و بر رسیدگی به مسائل درمانی جانبازان و رفع مشکلات دارویی، درمان، مسکن، معیشت و اشتغال فرزندان آن‌ها تأکید کرد.

وی افزود: سال گذشته توفیق داشتیم در مراسم اربعین عشاق حضرت سیدالشهدا (ع) حضور داشته باشیم؛ اما امروز این توفیق را داریم که در بین عزیزان جانبازی باشیم که مسیر زائران اربعین را باز کردند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: امروز خدمت جانبازان عزیز بودیم که دو خواسته اصلی داشتند؛ اول اشتغال فرزندان عزیزشان که تقاضا دارم با توجه به تأکید رئیس‌جمهور، همه دستگاه‌ها کمک کنند موضوع اشتغال فرزندان این عزیزان که همه داشته‌های خود را در طبق اخلاص برای آسایش مردم گذاشتند، به صورت جدی پیگیری شود.

اوحدی با اشاره به خواسته دیگر جانبازان عنوان کرد: در مورد تعیین درصد جانبازی و کمیسیون پزشکی، امروز بیش از ۶۰ هزار عزیز جانباز ما متقاضی کمیسیون پزشکی هستند و قول دادیم که کمیسیون پزشکی به صورت مستمر برگزار شود تا این عدد به صورت جدی کاهش پیدا کند؛ کمیسیون پزشکی در استان‌ها تشکیل خواهد شد و در بیمارستان‌های تخصصی صدر و نیایش تعیین درصد کمیسیون پزشکی برگزار و مشخص شود.

کد خبر 784586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.