تداوم غبار رقیق صبحگاهی در مناطقی از اصفهان/ ایستگاه‌های باران‌سنجی بارشی ثبت نکردند

کارشناس اداره کل هواشناسی اصفهان از تداوم غبار رقیق در ساعات اولیه روز در بعضی مناطق و افزایش ابر، گاهی وزش باد به نسبت شدید در مناطق مستعد خبر داد.

مینا معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی حاکی از تداوم غبار رقیق در ساعات اولیه روز در برخی مناطق به ویژه نواحی مرکزی و صنعتی تا پایان هفته جاری است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی طی مدت یاد شده در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر، گاهی وزش باد به نسبت شدید مواجه هستیم و در نقاط مستعد شرقی احتمال خیزش گردوخاک مورد انتظار است.

کارشناس اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه در مناطق غربی احتمال رگبار و رعد برق پراکنده به صورت محلی پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: طی شبانه‌روز گذشته بارشی در ایستگاه‌های باران‌سنجی هواشناسی استان ثبت نشده است.

وی با اشاره به اینکه میانگین دمای استان طی هفته جاری تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۴۰ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن بامداد فردا به ۲۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

معتمدی خاطرنشان کرد: شهر بادرود با بیشینه دمای ۴۴ درجه و اسلام‌آباد موگویی از توابع فریدون‌شهر با کمینه دمای ۱۳ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق در استان ثبت شدند.

کد خبر 784497

برچسب‌ها