جزئیات خدمات‌رسانی کمیته آب و برق کرمانشاه به زائران اربعین حسینی

رئیس کمیته آب و برق پایدار ستاد اربعین حسینی استان کرمانشاه گفت: به لحاظ تأمین آب و برق پایدار در عملیات اربعین هیچ مشکلی نداشتیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا داودی ظهر امروز _دوشنبه پنجم شهریور_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ایام عملیات اربعین به لحاظ تأمین آب و برق پایدار در مرز خسروی هیچ مشکلی وجود نداشت.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد زائران برای عزیمت به عتبات عالیات از ورودی‌های استان کرمانشاه عازم مرزها خروجی کشور شدند، افزود: خدمات آب و برق در تمام مسیرها اربعینی استان، به طور کامل پایدار است‌، همچنین در نقاطی که خارج از محدوده شبکه‌های آب بوده، با تانکرهای سیار آبرسانی انجام می‌شد.

رئیس کمیته آب و برق پایدار ستاد اربعین حسینی استان کرمانشاه با اشاره به مشکلات سال گذشته و برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای رفع آن‌ها، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده‌، مشکل آب در منذریه عراق را که سال گذشته با تانکرها آبرسانی انجام می‌شد، رفع و آبرسانی به موکب‌ها، سرویس‌های بهداشتی و سایر نیازهای زوار به‌صورت پایدار در این منطقه انجام می‌شود.

داوودی ادامه داد: با اقدامات انجام شده علاوه بر کاهش حمل و نقل تانکرهای آب به خاک عراق، موجب روان شدن حرکت زوار شد.

وی گفت: همچنین نیازمندی‌های سرویس‌های بهداشتی در پایانه خسروی و نیز پارکینگ‌ها تأمین شده و مشکلی وجود نداشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تاکید کرد: مقداری بطری آب موردنیاز تا پایان اربعین در قرارگاه آب و فاضلاب ذخیره شده و اکنون مشکلی وجود ندارد.

داوودی افزود: به لحاظ تأمین آب و برق پایدار هیچ مشکلی وجود نداشت و موجب رضایت زائران شد.

کد خبر 784478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.