جمع‌آوری و دستگیری ۵۸ معتاد و سوداگر مرگ در آستارا

فرمانده انتظامی آستارا از جمع‌آوری و دستگیری ۵۸ معتاد، قاچاقچی و خرده‌فروش در راستای اجرای طرح آرامش در شهرستان خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، مرتضی احدی ظهر امروز _دوشنبه پنجم شهریور_ در جمع خبرنگاران با تشریح جزئیات اجرای طرح آرامش در شهرستان آستارا اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در راستای ارتقا امنیت اجتماعی در چندین مرحله به صورت غیر مترقبه نسبت به پاکسازی محله‌های جرم خیز و آلوده از جمله پارک‌ها و تفرجگاه‌های سطح شهرستان اقدام کردند.

وی از دستگیری ۴۱ معتاد متجاهر، یک قاچاقچی، ۱۲ خرده‌فروش، چهار نگهدارنده مواد مخدر در شهرستان آستارا خبر داد و افزود: از این افراد ۷۱۵ گرم انواع مواد مخدر و ۷۵ قرص متادون کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس به صورت شبانه روزی با سوداگران مواد مخدر و مخلان امنیت و آرامش که به دنبال نابودی جامعه و جوانان هستند قاطعانه برخورد می‌کند.

احدی تصریح کرد: جلوگیری از عرضه و توزیع مواد مخدر و همچنین مقابله و برخورد قانونی و عبرت برانگیز با سوداگران مرگ و قاچاقچیان باندهای شبکه‌ای پخش و توزیع مواد مخدر، خرده‌فروشان و جمع‌آوری معتادان متجاهر و پاکسازی نقاط از حضور این افراد در سطح جامعه یکی از اولویت‌های اساسی و دغدغه‌های پلیس در جهت تأمین نظم و امنیت فردی و اجتماعی مردم است.

کد خبر 784461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.