آغاز عملیات آسفالت‌ریزی در ابَر پروژه منطقه گردشگری نورالشهدا

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اراک از آغاز عملیات آسفالت‌ریزی در ابَرپروژه منطقه گردشگری نورالشهدا خبر داد.

فریدون عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: در مسیر خدمت به مردم و تحقق وعده‌ها، عملیات آسفالت‌ریزی در معابر و پارکینگ‌های جدیدالاحداث منطقه گردشگری نور الشهدا (دره گردو) آغاز شده است.

وی افزود: در راستای تکمیل پروژه‌های در دست اقدام سازمان عمران شهرداری در ابَر پروژه منطقه گردشگری نور الشهدا (دره گردو)، معابر و پارکینگ‌های جدیدالاحداث این مجموعه با اتمام عملیات زیرسازی و جدول‌گذاری، آماده‌سازی و آسفالت‌ریزی شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اراک از آغاز عملیات آسفالت‌ریزی در ابَر پروژه منطقه گردشگری نور الشهدا خبر داد و خاطرنشان کرد: بامداد یکم شهریور سال جاری، با پخش و توزیع ۲۳۳ تن آسفالت در ابتدای خیابان نارون، عملیات آسفالت‌ریزی در منطقه گردشگری نور الشهدا به طور رسمی آغاز شده است.

عسگری اضافه کرد: با تلاش بی وقفه نیروها و عوامل اجرایی سازمان عمران، در روزهای آینده شاهد اتمام عملیات‌های عمرانی در بخش معبر اصلی در منطقه گردشگری نور الشهدا، برای بهره‌برداری شهروندان خواهیم بود.

کد خبر 784410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.