پیش بینی آب و هوای چهارمحال و بختیاری در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۵ شهریور

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری به تشریح وضعیت آب‌وهوایی این استان در ۲۴ ساعت آینده پرداخت.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: برای هفته جاری، آسمان استان صاف در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، در این مدت احتمال رگبارهای خفیف و موقتی در بخش‌های از استان همراه با رعدوبرق به خصوص برای کوهرنگ دور از انتظار نیست.

وی افزود: افزایش سرعت باد لحظه‌ای، احتمال خیزش گردوخاک به صورت موقتی همچنین احتمال انتقال گردوخاک از خارج استان پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه پیش بینی هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به وضعیت دمایی استان اضافه کرد: از لحاظ دمایی نوسان دمایی زیادی در هفته جاری انتظار نمی‌رود، هرچند روند کاهش دما از روز پنجشنبه تا اوایل هفته آینده انتظار می‌رود.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شلمزار با کمینه دمای ۱۳ درجه سانتی گراد خنک‌ترین ایستگاه استان و اردل و الونی با بیشینه دما ۳۷ درجه سانتی گراد گرم‌ترین نقاط استان بودند.

معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به وضعیت دمایی دو شهرستان کوهرنگ و سامان در ۲۴ گذشته ادامه داد: دما کمینه و بیشینه در شهر سامان به ترتیب ۱۷ و ۳۵ و ایستگاه چلگرد کوهرنگ ۱۲ و ۳۱ درجه سلسیوس بوده است.

کد خبر 784377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.