آخرین وضعیت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان آخرین وضعیت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان را تشریح کرد.

جواد بازرگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: عملیات احداث ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر زنجان با ۶۰ هزار و ۶۰۶ متر مربع زیربنا در سال ۸۴ آغاز و مسئولیت ساخت آن به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور واگذار شد.

وی با بیان اینکه پس از چند سال وقفه روند تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر زنجان با ورود پیمانکار بومی سرعت بیشتری گرفته است، افزود: امیدواریم با رفع نواقص مطابق با استانداردهای تعیین شده یک تا دو ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه بخشی از منابع مالی این طرح تأمین شده است و به زودی به پیمانکار پرداخت خواهد شد، گفت: بخش دیگر منابع مالی طرح نیز در شرف تأمین است و یک بخش دیگر از طریق مولدسازی تأمین خواهد شد.

وی تصریح کرد: تمام تلاش استان بر این است که این طرح معطل مانده یک تا دو ماه آینده به بهره‌برداری برسد و بازدهی مناسبی داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان اضافه کرد: با اتمام این طرح، حضور تیم‌های کشوری در زنجان و همچنین آغاز به کار یک تیم فوتبالی از استان به پویایی و شور و شوق بیشتر اجتماعی در استان منجر می‌شود.

بازرگان با بیان اینکه ابتدا قرار بود این طرح در چهار سال در کنار مجتمع تفریحی گاوازنگ شهر زنجان به بهره‌برداری برسد، اضافه کرد: متأسفانه روند اجرای آن بسیار طولانی شد در حالی که پس از گذشت سال‌ها شهروندان زنجانی به ویژه علاقه‌مندان به فوتبال چشم انتظار بهره‌برداری این پروژه مهم هستند.

کد خبر 784331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.