طرح شهیدان کریمی متشکل از ۴ پروژه است

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شهری شورای شهر زنجان با اشاره به اجرای طرح شهیدان کریمی بدون هیچ وقفه‌ای گفت: این پروژه مهم شهری شامل چهار پروژه است که از سه‌راه امجدیه تا انتهای شهر را در بر می‌گیرد.

حسین حمزه‌لو پاک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان با اشاره به اجرای طرح شهیدان کریمی بدون هیچ وقفه‌ای اظهار کرد: این پروژه مهم شهری شامل چهار پروژه است که از سه راه امجدیه تا انتهای شهر را در بر می‌گیرد.

وی افزود: در مسیر اجرای این طرح، کانال خیابان پیر محمدی نیاز به احداث مجدد داشت که با توجه به مسئله ترافیکی منطقه از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار است و در حال حاضر در مراحل پایانی قرار دارد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شهری شورای شهر زنجان با بیان اینکه پس از آن آماده‌سازی مسیر به صورت خیابان خواهد بود، تصریح کرد: پروژه بعدی احداث پل جهتی میدان سپاه است که بررسی‌ها و بازدیدهای میدانی نشان می‌دهد، از پیشرفت خوبی برخوردار است و پیگیر آن هستیم این بخش خیلی سریع به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه تقاطع مدیریت نیز به شکل زیرگذر در پروژه دیده شده است، گفت: در این باره شمع‌گذاری‌ها در حال انجام است و اقدامات به‌نحو خوبی پیش می‌رود، هرچند وجود معارضان، مشکلاتی را به‌دنبال داشته است.

طرح شهیدان کریمی متشکل از ۴ پروژه است

حمزه‌لو پاک با بیان اینکه با اقدامات انجام گرفته بخشی از تعارضات برطرف شده است، گفت: بعضی دستگاه‌های خدمت‌رسان کارهای خود را در زمینه رفع مسائل پیش‌آمده شروع کرده که به‌نحو خوبی پیش رفته است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شهری شورای شهر زنجان با بیان اینکه بعضی دستگاه‌های متولی نیز در رفع مشکلات همکاری خوبی نداشته‌اند، گفت: بروز همین مسئله موجب وقفه در اجرای پروژه شده است.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته، دستگاه‌های خدمت‌رسان متولی پای کار آمده‌اند، تاکید کرد: این دستگاه‌ها درصدد رفع معارضات دیگر هستند که عمده آن به میدان مدیریت اختصاص داشت که امیدواریم با همکاری‌ها به‌طور کامل برطرف شود.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه زیر پروژه‌هایی نیز در کنار چهار پروژه اصلی این طرح در حال انجام است، گفت: در حال حاضر اصلاحاتی در زمینه فاضلاب، مخابرات و برق در این طرح در حال انجام بوده و بعضی تأسیسات نوسازی شده است.

وی با بیان اینکه موضوع مهم دیگر در این پروژه بحث نوسازی پل فرهنگ است، گفت: طبق بررسی‌های انجام گرفته، پل کنونی از ایمنی کافی برخوردار نبود و با تأیید مراجع فنی نیز مقرر شد پل از نو احداث شود که اجرای این پروژه نیز در حال نهایی شدن است.

حمزه‌لو پاک با بیان اینکه پیگیر آن هستیم، عملیات اجرایی این طرح نیز خیلی سریع آغاز شود، افزود: موضوع عقد قرارداد و مسائل حقوقی آن در حال انجام است.

کد خبر 784325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.