خودرو لکسوس RX 350 مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟

خودرو لکسوس RX 350 مدل 2024 از یک موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر توربو بنزینی بهره می‌برد که با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک همراه است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودرو لکسوس RX 350 مدل ۲۰۲۴ دارای یک موتور ۲.۴ لیتری چهار سیلندر توربو بنزینی است که ۲۰۵ کیلووات قدرت و ۴۳۰ نیوتن متر گشتاور ارائه می‌کند و با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک همراه است، شرکت تولیدکننده اعلام کرده است که این خودرو از ۱۱ لیتر سوخت در هر صد کیلومتر بر ساعت استفاده می‌کند، ظرفیت مخزن سوخت آن نیز ۶۷.۵ لیتر است.

طول و عرض خودرو لکسوس RX 350 مدل ۲۰۲۴ به ترتیب ۴۸۹۰ و ۱۹۲۰ میلی‌متر است، در حالی که ارتفاع آن ۱۶۹۵ میلی‌متر و فاصله بین دو محور نیز ۲۸۵۰ میلی‌متر است، این خودرو دارای ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از خط، نظارت بر نقاط کور، هشدار ترافیک مقابل، نظارت بر توجه راننده، تشخیص علائم سرعت، دوربین دید فراگیر و سنسور پارک جلو و عقب است.

از دیگر مشخصات خودرو لکسوس RX 350 مدل ۲۰۲۴ می‌توان به چرخ‌های ۱۹ اینچی، نمایشگر ۱۴ اینچی، سیستم صوتی مجهز به ۱۲ بلندگو، ناوبری ماهواره‌ای، پنج پورت USB—C، یک پورت USB-A و صندلی‌های برقی جلو با قابلیت تنظیم در هشت جهت اشاره کرد.

کد خبر 784309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.