شهرداری تهران در تمام مرزهای اربعین کشور فعال است

جانشین و دبیر قرارگاه مرزی ستاد اربعین شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران در تمام مرزهای اربعین کشور فعال است و ۲۰۰ پاکبان نظافت مرز خسروی را برعهده دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حامد خداوردی شب گذشته _یکشنبه چهارم شهریور _ در نشست خبری با خبرنگاران مستقر در مرز خسروی با اشاره به فعالیت ۲۰۰ نیروی داوطلب شهرداری تهران در مرز خسروی اظهار کرد: سال جاری نیز همچون دو سال گذشته توفیق پیدا کردیم تا در کنار سایر دستگاه‌ها میزبان زوار در مرز خسروی باشیم.

وی افزود: با ابلاغ شهردار تهران نیروهای داوطلب پاکبانی در مرزهای اربعینی کشور کار نظافت را انجام می‌دهند، دو سه سالی است که شهرداری منطقه ۲۲ تهران در مرز خسروی این وظیفه را بر عهده دارد.

جانشین و دبیر قرارگاه مرزی خسروی ستاد اربعین شهرداری تهران خاطرنشان کرد: نیروهای پاکبانی شهرداری تهران کار نظافت را در مرز خسروی از سه راهی نصرآباد تا دو کیلومتری مرز منذریه عراق را در سه شیفت کاری انجام می‌دهند.

خداوردی اضافه کرد: فعالیت نیروهای شهرداری تهران از یک ماه پیش آغاز شده است و تا پایان کامل عملیات اربعین ادامه پیدا می‌کند، در کنار نظافت و رفت‌وروب، بخشی از فضاسازی شهری و نظم پرچم‌ها را در کنار سازمان تبلیغات اسلامی در مرز خسروی بر عهده گرفتیم.

وی گفت: علاوه‌بر این موکب محبان امام رضا (ع) شهرداری منطقه ۲۲ تهران در مرز خسروی پذیرای شبانه‌روزی زوار بوده است.

جانشین و دبیر قرارگاه مرزی خسروی ستاد اربعین شهرداری تهران با اشاره به مشکلات اسکان نیروهای شهرداری در مرز خسروی افزود: در همین راستا مقرر شد تا یک قطعه زمین در مسیر منتهی به پایانه به شهرداری منطقه ۲ واگذار شود تا بتوانیم زیرساخت دائمی برای اسکان نیروهای شهرداری فراهم کنیم.

کد خبر 784277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.