اقدامات پلیس راهور برای برپایی ایمن راهپیمایی جاماندگان اربعین

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از اجرای اعمال محدودیت‌ها و تدابیر ترافیکی برای برپایی باشکوه راهپیمایی بزرگ جاماندگان اربعین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی‌اصغر زارع با حضور در موکب خدمت رسانه‌ای خبرگزاری ایمنا در مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی اظهار کرد: در این ایام برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای انجام دادیم تا عزاداران بتوانند به‌راحتی در مراسم‌های عزاداری شرکت کنند.

وی افزود: این برنامه‌ریزی‌ها هم در حوزه درون‌شهری و هم برون‌شهری انجام شده، به خصوص در حوزه درون‌شهری که بیشتر مسئولیت آن بر عهده پلیس راهنمایی و رانندگی است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه برای شهر اصفهان و سایر شهرهای استان، ما تدابیر خاصی اندیشیدیم، تصریح کرد: برای راهپیمایی جاماندگان حسینی اربعین، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی لازم را پیش‌بینی کردیم تا عزیزان بتوانند به راحتی در این راهپیمایی شرکت کنند.

وی ادامه داد: این تدابیر در سایر شهرهای استان نیز اجرا شد تا همه هم استانی‌ها بتوانند از ثواب معنوی این مراسم باشکوه بهره‌مند شوند.

سرهنگ زارع بیان کرد: هموطنان عزیز و همشهریان محترم باید نکات ایمنی را مدنظر قرار دهند و کسانی که متولی برگزاری مراسم‌ها هستند، باید سعی کنند که هماهنگی لازم را با همکاران ما در پلیس راهنمایی و رانندگی داشته باشند تا بتوانیم خدمت بیشتری به همه هموطنان ارائه دهیم زیرا تأمین امنیت ترافیکی شرکت‌کنندگان در این مراسم‌ها بسیار مهم است و انتظار داریم که همگان به این نکات توجه کنند

زارع بیان کرد: رعایت نکات و قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی همه استان‌های عزیز و شرکت‌کنندگان در مراسم‌ها بسیار مهم است. به خصوص در داخل شهر، موتورسواران باید با دقت بیشتری قوانین را رعایت کنند؛ زیرا موتورسیکلت وسیله‌ای است که در صورت عدم رعایت قوانین، می‌تواند صدمات جدی به سرنشینان وارد کند و استفاده از کلاه ایمنی و رعایت مقررات برای موتورسواران بسیار ضروری است.

وی گفت: عابران پیاده، خصوصاً در چنین روزهایی که لباس‌های تیره استفاده می‌کنند و کمتر دیده می‌شوند، باید در زمان تاریکی هوا دقت کنند، رانندگان نیز باید در این ایام با سرعت‌های مطمئن تردد کنند و به ویژه در مکان‌هایی که مراسم برگزار می‌شود، با دقت و سرعت مناسب حرکت کنند.

رئیس پلیس راهور خاطرنشان کرد: در راه‌های بیرون از شهر، رعایت قوانین و مقررات بسیار مهم است، به علاوه، خواب‌آلودگی یکی از عواملی است که می‌تواند در جاده‌ها صدمات جدی به همراه داشته باشد. از همه عزیزانی که قصد مسافرت دارند، می‌خواهیم که با دقت ویژه‌ای به این مسائل توجه کنند و همچنین سایر مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

سرهنگ زارع تاکید کرد: مراسم اربعین امسال به واسطه جنگی که در غزه شاهد هستیم و کشتار مردم فلسطین، رنگ و بوی متفاوتی دارد.

وی با بیان اینکه در راهپیمایی امسال، نمادهای فلسطینی، پرچم فلسطین و پرچم گروه‌های مقاومت دیده می‌شد، گفت: پیام این راهپیمایی به دشمنان جمهوری اسلامی و دشمنان جبهه مقاومت این است که مردم ما همیشه در صحنه هستند، حمایت می‌کنند و حامی مردم فلسطین هستند.

وی افزود: امیدواریم که همه تلاش‌ها به برقراری عدالت منجر شود و جهان به روزی برسد که ظهور حضرت مهدی (عج) عدالت را در سراسر جهان برقرار کند

کد خبر 784192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.