بازگشت نخستین گروه پاکبانان کاروان خدام‌الحسین (ع) از نجف اشرف به مشهد

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد از بازگشت نخستین گروه پاکبانان کاروان خدام‌الحسین (ع) که برای خدمت‌رسانی در مراسم پیاده‌روی اربعین به نجف‌اشرف اعزام شده بودند، به مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، مهدی یعقوب اظهار کرد: نخستین گروه از پاکبانان شهرداری مشهد که در قالب کاروان خدام‌الحسین (ع) برای خدمت به زائران راهپیمایی عظیم اربعین حسینی به نجف اشرف رفته بودند، از طریق پرواز هوایی به مشهد بازگشتند.

وی با اشاره به اینکه پاکبانان و نیروهای خدمات شهری همراه با ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز کار خود را از ۲۴ مرداد ماه در نجف اشرف شروع کردند، افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و هماهنگی معاونت مالی و پشتیبانی برای جلوگیری از خستگی نیروهای خدمات شهری، تمامی پاکبانان اعزامی در قالب ۴ سفر هوایی طی امروز و فردا به مشهد بازمی‌گردند تا در برنامه‌های خدماتی دهه آخر صفر در مشهد مشارکت داشته باشند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری مشهد گفت: ۵۰۰ پاکبان طی مدت ۱۲ روز در شهر نجف اشرف ۹ میلیون مترمربع از مسیر اطراف حرم مطهر حضرت امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع) و همچنین مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا از عمود ۷۰ تا ۳۰۰ را آراسته و پاکیزه کردند.

یعقوبی ادامه داد: ۱۶ دستگاه ماشین‌آلات خدمات شهری نیز برای خدمت در ایام اربعین حسینی به نجف اشرف منتقل شده بودند که همه آن تجهیزات نیز در حال بازگشت به مشهد هستند.

کد خبر 784183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.