راهپیمایی ۳۳ کیلومتری جاماندگان اربعین در کرمان + فیلم

مردم کرمان همزمان با اربعین حسینی، مسیر کرمان به سمت امامزاده حسین (ع) جوپار را با پای پیاده طی کردند تا در اجتماع جاماندگان اربعین حاضر شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، جاماندگان اربعین حسینی در کرمان همزمان با سراسر کشور از صبح امروز _یکشنبه چهارم شهریور_ با حرکت از آرامگاه شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی کرمان، مسیر منتهی به امامزاده حسین (ع) شهر جوپار را پیمودند و در اجتماع راهپیمایان جاماندگان اربعین حسینی شرکت کردند.

٣٠ نفر از آتش‌نشانان برای تأمین ایمنی راهپیمایی جاماندگان اربعین حاضر شده‌اند و تمام ایستگاه‌های آتش‌نشانی کرمان در آماده‌باش کامل هستند؛ همچنین ۶٢ دستگاه از این خودروها، در کنار دیگر عوامل مجموعه بزرگ شهرداری کرمان آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و عاشقان حسینی (ع) هستند.

از صبح امروز فرمانده انتظامی استان کرمان و فرمانده انتظامی شهرستان کرمان محورهای برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی، محور جاده جوپاری و محورهای منتهی به این محور را به صورت هوایی تحت پایش قرار دادند و در راستای ارائه تسهیلات و خدمات فوریت‌های پزشکی به شرکت‌کنندگان در این مراسم، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و هفت دستگاه آمبولانس در مسیر راهپیمایی جاماندگان و شهر جوپار مستقر شده‌اند.

کد خبر 784117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.