ارائه خدمات ویژه به ۳۶ موکب مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین اصفهان

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان از ارائه خدمات ویژه به ۳۶ موکب واقع در مسیر مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین اصفهان توسط شهرداری خبر داد.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی اظهار کرد: منطقه ۳ شهرداری اصفهان از ابتدای ماه محرم‌الحرام تاکنون در زمینه ارائه خدمات به هیئت‌های مذهبی منطقه خدمات شایسته‌ای ارائه کرده است.

وی با اشاره به اینکه این منطقه بیشترین هیئت‌های مذهبی و حسینه‌ها را در بین مناطق شهرداری دارد، افزود: این منطقه علاوه‌بر ارائه خدمات به حسنیه‌ها و مساجد به ۳۶ موکب مستقر در مسیر مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین اصفهان خدمت‌رسانی می‌کند.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان تاکید کرد: شست‌وشوی مستمر محدوده اطراف موکب‌ها، مساجد و حسینیه‌ها و تأمین نورپردازی آن‌ها از جمله اقداماتی است که این منطقه از چند هفته پیش از فرا رسیدن اربعین مقدمات آن را برعهده گرفته است.

ابوطالبی گفت: یکی دیگر از اقدامات مهم این منطقه حمل و بارگیری زباله‌های هیئت‌های مذهبی، اهدای سطل زباله، تفکیک ظروف یک‌بار مصرف با سایر زباله‌ها و تفاله‌ها و فرهنگ‌سازی و آموزش آن به موکب‌داران بوده است.

وی ادامه: همچنین این منطقه در راستای خدمت‌رسانی شایسته به عزاداران اربعین نیروی کارگر برای نظافت به‌صورت مستمر در کنار موکب‌ها و هیئت‌ها مستقر کرده است و در این راستا کنترل ایمنی و HSE موکب‌ها توسط مسئول نت (نگهداری و تعمیرات) منطقه نظارت و کنترل می‌شود.

کد خبر 784088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.