تمهیدات شهرداری کرمان برای مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین

معاون خدمات شهری شهرداری کرمان به تشریح اقدامات و فعالیت‌های شهرداری کرمان برای مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین پرداخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، محمود ایرانمنش با اشاره به حضور ٣٠ نفر از آتش‌نشانان برای تأمین ایمنی راهپیمایی جاماندگان اربعین، اظهار کرد: تمام ایستگاه‌های آتش‌نشانی کرمان، در روز اربعین، آماده‌باش کامل هستند.

وی افزود: گروه امدادونجات شامل ٣٠ آتش‌نشان، پنج دستگاه خودروی اطفای حریق و تعدادی موتورسیکلت، در مکان‌های مشخص‌شده مستقر می‌شوند و تا پایان مراسم راهپیمایی، ایمنی محدوده تحت پوشش خود را به‌ویژه در محدوده گلزار شهدای کرمان کنترل خواهند کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمان از شهروندان خواست در صورت بروز هرگونه حادثه، مراتب را به سامانه تلفنی ۱۲۵ اطلاع دهند و تصریح کرد: در طول برگزاری مراسم، مدیران ارشد عملیات سازمان به‌صورت سیار مشغول گشت‌زنی هستند و علاوه بر نظارت بر اوضاع ایمنی، بر فعالیت‌های آتش‌نشانان نیز سرکشی خواهند کرد.

اختصاص ۶۲ دستگاه اتوبوس و ون برای مراسم راهپیمایی اربعین حسینی (ع)

علی زنگی‌آبادی سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان نیز اظهار کرد: با توجه به افزایش تعداد شرکت‌کنندگان در راهپیمایی اربعین حسینی (ع) در شهر کرمان، با همکاری شرکت‌های حمل‌‎ونقل درون‌شهری، تعداد ٣٢ دستگاه اتوبوس به ۴٠ دستگاه اتوبوس شهرداری اضافه می‌شود.

وی از اختصاص ٢٢ دستگاه خودوری ون خبر داد و افزود: در حال حاضر با افزایش تعداد خودروهای حمل‌ونقل عمومی، ۶٢ دستگاه از این خودروها، در کنار دیگر عوامل مجموعه بزرگ شهرداری کرمان آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و عاشقان حسینی (ع) هستند.

کد خبر 784042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.