آمادگی ۴۵۰ اتوبوس برای خدمت‌رسانی در روز اربعین حسینی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با اشاره به تمهیدات پیش‌بینی شده برای مراسم جاماندگان اربعین گفت: فردا (یکشنبه) ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در سطح شهر آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است و سرویس‌دهی ویژه به گلستان شهدا، امامزاده ردان و زیار انجام می‌شود.

داوود بحیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه فردا _یکشنبه چهارم شهریور_ مصادف با اربعین حسینی، مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در اصفهان از دو مسیر منتهی به گلستان شهدا از مبدا چهارراه نورباران و میدان آزادی برگزار می‌شود، اظهار کرد: با توجه به حجم انبوه عزاداران حسینی، تعدادی اتوبوس در مسیرهای مختلف در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تمهیدات پیش‌بینی شده شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان برای مراسم جاماندگان اربعین افزود: روز اربعین حسینی ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در سطح شهر آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است و سرویس‌دهی ویژه به گلستان شهدا، امامزاده ردان و زیار انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با بیان اینکه موکب اتوبوسرانی اصفهان روبه‌روی گلستان شهدا واقع شده است، تاکید کرد: بیشتر اتوبوس‌ها در گلستان شهدا مستقر است و مابقی از مراکز سطح شهر به طرف گلستان شهدا حرکت می‌کند.

کد خبر 784014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.