۲۶ عنوان پروژه در شهرستان چادگان به مناسبت هفته دولت

فرماندار شهرستان چادگان گفت: پروژه‌های افتتاحی هفته دولت در چادگان ۲۶ عنوان پروژه‌ها با اعتبار ۱۵۸ میلیارد تومان است که چهار اداره متولی اجرای این پروژه‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی درویشی امروز_ شنبه سوم شهریور_ در نشست خبری اداره برق شهرستان چادگان ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای خدمت و به ویژه شهید آیت الله رئیسی و شهدای شهر چادگان را گرامی می‌دارم.

وی با اشاره به رعایت انصاف و واقع‌بینی در تبیین در ارائه خدمات افزود: ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تولید برق در کشورمان هفت‌هزار مگاوات و در دوران دفاع مقدس ۲ هزار و دویست مگاوات از تأسیسات تولید برق ما آسیب دید.

فرماندار شهرستان چادگان بیان کرد: امروزه با همه روندهای نوسانی، تولید، رکود و توسعه و تحریم، ظرفیت اسمی کشور در تولید برق ۹۱ هزار مگاوات است که این یک رشد خیره‌کننده برای همه دنیا است و در رشد تولید برق رتبه هفتم دنیا را داریم.

درویشی تاکید کرد: باید در کنار مشکلاتی که وجود دارد بر وجه انصاف و تبیینی موضوع هم توجه شود و بدانیم که زحمات مسئولان، جهادی است.

وی اشاره کرد: پروژه‌های افتتاحی هفته دولت در چادگان ۲۶ عنوان پروژه‌ها با اعتبار ۱۵۸ میلیارد تومان است که چهار اداره متولی اجرای این پروژه‌ها هستند که بزرگ‌ترین آن مربوط به اداره آبفا است که تا کنون ۲۷ میلیارد تومان هزینه کرده و تصفیه‌خانه جدیدی نزدیک دهکده عمران احداث شده است.

وی افزود: اگر امسال در سطح شهرستان با مشکل آب مواجه نبودیم به دلیل وجود همین تصفیه‌خانه است که اخیراً اداره برق، برق‌رسانی به تصفیه‌خانه را تسهیل کرد که فاز اول این پروژه حل شده و برای فاز دوم هم تفاهم‌سازی شده است.

فرماندار شهرستان چادگان خاطرنشان کرد: پروژه‌های جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، ورزش و جوانان، منابع طبیعی، آموزش و پرورش که مربوط به نوسازی مدارس است، دهیاری‌ها و بخش مرکزی که کارگاه تولید بتن در شهرک صنعتی را افتتاح کردند.

کد خبر 784010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.